کد خبر: ۸۴۴۷۰
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۸:۵۸
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۵۲۹

خداداد: اگرکي‌روش را نمي‌خواهيد پولش را بدهيد برود

  خداداد عزيزي به عنوان يک منتقد مواضعش درباره کارلوس کروش را تشريح کرد. انتقادهايي که اين بار به نظر مي رسيد خيلي منطقي بيان مي شودخداداد عزيزي پيشکسوت فوتبال ايران بار ديگر به عنوان يک منتقد در برنامه اي کارشناسي درباره کروش شرکت کرد.

او اين بار در فضاي برنامه که به نظر مي رسيد خيلي منطقي پيش مي رود با آرامش از مواضعش گفت و اگرچه از خبرنگاران منتقدش گلايه کرد ولي سعي کرد نکاتي مهم درباره شرايط همکاري با کروش بگويد. او در اين باره گفت:«من لذت بردم از صحبت هاي آقاي دادکان.

ايشان همه حرف ها را زد. من حرف هاي آقاي حسني خو را نفهميدم. يا کروش بايد بماند يا برود؟ اگر قرار است بماند همه کمکش کنيم. از او بخواهيم به ما کمک کند ما هم به او. او با ما قرارداد دارد 2 ماه را برود مرخصي ، 10 ماه به ما تدريس کند.

ايشان 9 ماه نيست و بازي ها را هم نمي بيند. ايشان موظف است بهترين شرايط را براي ما فراهم کند. ولي در سوي ديگر ما هم بايد تکليف مان را مشخص کنيم. بايد روراست باشيم. اگر او را نمي خواهند بگويند دستت درد نکند ، پولش را بگيرد و برود. »

او سپس گفت:«مي خواهم حرف بزنم اما مي ترسم باز به من هجمه کنند.من نظرم را مي گويم. کارلوس مربي بزرگي است و شکي نداريم اما همه ما دو بحث داريم. يکي فني که ما در اين چهارسال با او نتيجه موفق نگرفته ايم. او درباره همه چيز مي تواند اظهار نظر کند و گاهي با ادبياتش به ما توهين مي کند. الان نمونه بارزش اين است که کروش گفته مربي هاي ايراني چيزي بلد نيستند اما مربي ها جرات نکردند جوابش را بدهند چون گروه حاميان او به شدت از آنها انتقاد مي کنند.

در تلويزيون و روزنامه ها اين اتفاق مي افتد.من را زير سئوال بردند که يک گل زدي به استراليا و مدام مي خواهي حرف بزني .اگر من براي فوتبال نظر ندهم ، اين آقاياني که در فوتبال هستند که اصلا نبايد درباره من حرفي بزنند. من هم از آقاي حسني خو انتقاد دارم که گفتند هرکي منتقد کروش است برود !»
*خبرآنلاين