کد خبر: ۸۴۵۳۵
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۳
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۱۱۴۹

آخرين فرصت اينزاگي براي فرار از مرگ!

فارس: در جريان هفته سي و پنجم سري‌آ فوتبال ايتاليا، سه ديدار مهم از قرار يوونتوس- کالياري، ميلان- رم و لاتزيو- اينتر برگزار خواهد شد که در اين ميان، نگاه‌ها به ميلان بيشتر است، زيرا سرمربي‌ اين تيم تهديد به مرگ شده است.

هفته سي و پنجم سري‌‌آ فوتبال باشگاهي ايتاليا فردا با دو ديدار آغاز مي‌شود. که در آن جريان، يوونتوس از ساعت 20 و 30 دقيقه در تورين با کالياري روبرو مي‌شود و ميلان از ساعت 23 و 15 دقيقه ميزبان رم خواهد بود.

کالياري براي فرار از سقوط بايد يوونتوس را شکست دهد؛ يوونتوسي که در فصل اخير، هيچ تيمي نتوانسته حتي تهديدش کند. از سوي ديگر يوونتوس هم در آرزوي کسب 12 امتياز از چهار ديدار پيش رويش است تا بدين ترتيب با 91 امتياز، پرامتيازترين قهرمان تاريخ سري‌‌آ شود.

در مورد ديدار ميلان با رم هم گفتني است که رم بايد ببرد تا دريافت جواز حضور در ليگ قهرمانان براي اين تيم قطعي شود و در جانب ديگر، ميلان که اکنون رتبه يازدهم را دارد، ده ديدار اخيرش را همگي باخته است. سرمربي اين تيم در يک ماه اخير، بيش از صد پيام تهديدآميز دريافت کرده است. تهديد کنندگان اذعان کردند که اين آخرين فرصت اينزاگي براي کسب سه امتياز است. برخي از اين تهديدها، وعده جرح و حتي برخي وعده قتل را با خود حمل مي‌کنند.
يک‌شنبه هم در همين چارچوب هفت ديدار برگزار مي‌شود که به ترتيب زير هستند:
کيه‌وو - هلاس‌ورونا ساعت 15
پالرمو - آتالانتا ساعت 17 و 30
اودينزه - سمپدوريا ساعت 17 و 30
چزنا - ساسوئولو ساعت 17 و 30
امپولي - فيورنتينا ساعت 20 و 30
پارما - ناپولي ساعت 20 و 30
لاتزيو - اينترميلان ساعت 23 و 15
آخرين ديدار هفته هم در روز دوشنبه ساعت 23 و 15 دقيقه ميان جنوآ و تورينو خواهد بود.