کد خبر: ۸۴۷۴۸
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۱
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۸۹۳

چوپانی که می گفت:"خواب دیده ام سکه های عتیقه را به شما بفروشم"یادتان هست؟/این هم یک قربانی دیگر!

خراسان نوشت:

جوان 20ساله اي فريب «چوپان هاي دروغگو» را خورد و با وجود هشدارهاي مکرر پليس و رسانه ها در سال هاي گذشته باز هم 20ميليون تومان از سرمايه اش را از دست داده بود .

او درباره چگونگي وقوع ماجرا به رئيس اداره اجتماعي پلیس مشهد گفت: پدرم مالک يک کارخانه بزرگ توليدي است و افراد زيادي در آن جا کار مي کنند. من هم در کنار پدرم و به عنوان متصدي کارخانه مشغول کار بودم و تمام تلاشم را براي توليد بيشتر به کار مي بردم تا اين که حدود يک سال قبل پدرم همه مسئوليت هاي کارخانه را به من سپرد و خودش را بازنشسته کرد.

از روزي که مديريت کارخانه توليدي را به عهده گرفتم سعي کردم با به کارگيري نظرات و ايده هاي جديد، فعاليت هاي توليدي را گسترش بدهم. به همين منظور از پدرم خواستم تا براي خريد دستگاه هاي پيشرفته مبلغ 20ميليون تومان به من کمک کند. پدرم که به کار من اطمينان داشت بلافاصله طرحم را پذيرفت و اين مبلغ را در اختيارم گذاشت.

در همين روزها بود که زنگ تلفن همراهم به صدا درآمد و مردي که با لهجه خاص و خيلي ساده لوحانه سخن مي گفت خود را چوپان گله معرفي کرد و ادامه داد: هنگام چراي گوسفندانم، کوزه اي پر از طلا در بيابان پيدا کرده ام و مي ترسم در اين باره به کسي چيزي بگويم به همين خاطر چند روز است که خيلي نگرانم و نمي دانم با اين سکه هاي عتيقه و گران قيمت چه کنم. تا اين که پس از راز و نيازهاي فراوان از خدا خواستم فرد شايسته و امانتداري را سر راهم قرار دهد. اين گونه بود که با خواندن دعا شماره شما را به صورت اتفاقي گرفتم که اين ها را از من خريداري کنيد ولي شمارا قسم مي دهم اگر قصد خريد کوزه پر از سکه هاي طلا را نداريد مرا به پليس لو ندهيد و ... پسر جوان ادامه داد او طوري با حرف هايش مرا خام کرد که همان روز مبلغ 20 ميليون تومان موجودي کارخانه را به حسابش واريز کردم ولي او ديگر به تماس هايم پاسخ نداد.