کد خبر: ۸۴۹۸۳
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۵
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۲۴۹۶

تصاویر : گران‌ترين خوراکي هاي جهان

  وعده هاي غذايي بخشي جدا نشدني از زندگي روزانه ما هستند و به صورت مستقيم در کيفيت روز ما اثر گذار هستند.

به گزارش پايگاه خبري «تيک» (Tik.ir)، به همين دليل است که افراد بسياري حاضر هستند تا وقت و هزينه بسياري را صرف تهيه وعده هاي غذايي با کيفيت بسيار بالا کنند.

Strawberries Arnaud
3.95 ميليون دلار



بستي توت فرنگي که خود به تنهايي از بهترين مواد اوليه توليد شده است و در ميان مشتريان يک رستوران آمريکايي نيز طرفداران بسياري دارد. اما با اين حال دليل قيمت بسيار بالاي اين بستني مواد اوليه بي نظير آن نيست، بلکه حلقه ازدواجي است که از الماس 7 قيراطي ساخته شده است و در جعبه اي از طلا و جواهرات در کنار اين دسر ارايه مي شود.


Pudding
34 هزار دلار



دسري که با ظاهر بسيار زيباي خود بيشتر متعلق به يک موزه است تا ميز غذا. اين کيک با مقادير زيادي طلا، الماس و خاويار تزيين شده است و توانسته طرفداران بسياري در ميان ثروتمندان به دست آورد.


The Frrrozen Haute Chocolate Ice Cream
25 هزار دلار



دسري که زماني عنوان گران ترين دسر جهان را در اختيار داشت با همکاي يک آشپز و يک جواهر ساز تهيه مي شود. در تهيه اين بستني از 5 گرم طلاي 23 عيار استفاده شده است و ليوان مخصوص آن نيز با طلاي بيشتر و الماس تزيين شده است.


Fortress Stilt Fisherman Indulgence
14500 دلار



رستوران يک هتل تفريحي در سريلانکا دسر مخصوصي ارايه مي دهد که در مقايسه با بسياري از دسرهاي رستوران هاي عادي يک وعده کامل غذايي محسوب مي شود. اين دسر در ليوان مخصوصي از سنگ هاي دريايي سرو مي شود و از بهترين مواد خوراکي کشورهايي همانند انگلستان، ايتاليا و ... تهيه شده است.


Pink Bite ” Burger
7000 دلار



ساندويچي که از مواد کاملآ عادي تهيه شده است و مدتي پيش در يک برنامه خيريه پخته شد. مبلغ به دست آمده از فروش اين ساندويچ به کلي به يک موسسه خيريه اهدا شد. اين ساندويچ توانست به علت رقم نهايي 7 هزار دلاري عنوان گران ترين برگر جهان را نصيب خود کند.



AnQi Pho Soup
5000 دلار



سوپي گران قيمت که در يک رستوران لوکس سرو مي شود و افرادي که تصميم به امتحان کردن آن دارند بايد از 7 روز قبل براي تهيه آن به رستوران اطلاع بدهند. اين سوپ از مواد اوليه اي همانند گوشت يک نوع خرچنگ آبي کمياب، گوشت اردک و ... تهيه شده است.