کد خبر: ۸۵۱۴۵
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۶
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۱۴۵۵

10 ستاره هاليوود که از فقر به ثروت رسيدند

  شايد باورش سخت باشد اما برخي ستاره هايي که اکنون پول پارو مي کنند، گذشته اي تلخ را پشت سر گذاشته اند. ما در اينجا 10 ستاره هاليوودي را که در فقر بزرگ شدند اما دست از تلاش بر نداشتند و اکنون به موفقيت و ثروت رسيده اند، برايتان نام برده ايم.

1. ليتون ميستر- Leighton Meester
ليتون ميستر در زندان متولد شد، هنگامي که مادرش به جرم قاچاق مواد مخدر دستگير شده بود. زندگي او با بازي در سريال «دختران خبرچين» تغيير کرد. او گذشته تلخ خود را پشت سر گذاشت و تبديل به يک ستاره شد.

2. سارا جسيکا پارکر- Sarah Jessica Parker
او در اوهايو بزرگ شد. مادرش مي دانست لباس هاي ارزاني را که گران به نظر مي آيند، از کجا تهيه کند، اما او حتي پول خريد آنها را هم نداشت. سارا جسيکا پاکر از آن زمان که لباس هاي دور انداخته شده کارخانه ها را مي پوشيد، تا حال که لباس هاي طراحان مشهور را به تن مي کند و بر فرش قرمز قدم مي گذارد، راه بسياري پيموده است. او موفقيت اش را مديون بازي در سريال «جنسيت و شهر» است.

3. جي- زي- Jay-Z
او که کوچک ترين فرزند خانواده اي 6 نفره بود، در فقيرنشين ترين منطقه بروکلين، نيويورک، متولد شد و براي درآمد زندگي خود و خانواده اش، مواد مخدر خريد و فروش مي کرد. حال او يکي از ثروتمندترين خواننده هاي هاليوود است.

4. جاستين بيبر- Justin Bieber
حرفه کنوني جاستين بيبر او را از زندگي در فقيرترين خانه نجات داد. او مجبور بود شب ها روي کاناپه بخوابد، زيرا اتاقي مخصوص به خود نداشت. موفقيت او در موسيقي، او را به محبوب ترين خواننده جوان مبدل کرد. او اکنون يک مولتي ميليونر است.

5. لئوناردو دي‌کاپريو- Leonardo Di Caprio
لئوناردو دي‌کاپريو يکي از ستاره هاي هاليوود است که از فقر به ثروت رسيد. او در واقع بي خانمان بود و يک زندگي پر از جرم و جنايت در فقيرنشين ترين منطقه هاليوود داشت. اما به مرور زمان همه چيز تغيير کرد، تا جايي که اکنون ثروت خالص او بيش از 200 ميليون دلار است. او يک جزيره اختصاصي نيز دارد.

6. مارک والبرگ- Mark Wahlberg
مارک والبرگ قبل از کار حرفه‌اي خود، زماني که به عنوان نوازنده رپ در گروه مارکي مارک به شهرت رسيد، در زندان به سر مي برد. علاوه بر موسيقي، او در زمينه بازيگري نيز موفقيت هايي کسب کرده است. ثروت خالص او اکنون بيش از 150 ميليون دلار است.

7. دمي مور- Demi Moore
دمي مور در محيطي بسيار بدي رشد کرد و پس از اخراج شدن از مدرسه، براي برآوردن آرزوهايش به هاليوود رفت. ثروت خالص او اکنون بيش از 150 ميليون دلار است.

8. هيلاري سوانک- Hilary Swank
هيلاري سوانک يکي از جذاب ترين ستاره هاي هاليوود است که گذشته تلخي را پشت سر گذاشت. او و مادرش شب ها در ماشين مي خوابيدند. ثروت خالص او اکنون بيش از 40 ميليون دلار است.

9. تام کروز- Tom Cruise
تام کروز در خانواده کاتوليک بسيار فقيري در نيويورک زندگي مي کرد، اما اکنون جزو مولتي ميلياردها و محبوب ترين بازيگران هاليوود است.

10. شنايا تواين- Shania Twain
شنايا تواين زندگي سختي را در کانادا پشت سر گذاشت. او اغلب غذا نمي خورند زيرا خانواده اش پول کافي براي خريد مواد غذايي نداشتند، اما بعدها به عنوان خواننده اي با استعداد شناخته شد. ثروت خالص او اکنون بيش از 350 ميليون دلار است.

*برترين ها