کد خبر: ۸۵۲۵۵
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۴
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۵۹۰

توصيه درخشان به برانکو در آستانه داربي!

  سرمربي سابق پر‌سپوليس گفت: کادرفني جديد سرخپوشان نبايد داربي را فداي ديدار الهلال کند و بايد با تمام قوا به مصاف استقلال برود.

حميد درخشان درباره ديدار پر‌سپوليس مقابل استقلال اظها‌ر کرد: اميدوارم پر‌سپوليس در اين بازي خوب بازي کند و در نهايت به پيروزي برسد تا هو‌اد‌ا‌ران خوشحال شوند. اين بازي براي هو‌اد‌ا‌ران ارزش زيادي دارد. درست است که پر‌سپوليس جايگاه خوبي در جدول ندارد اما همه مي‌دانند که داربي با باقي مسابقات متفاوت است. اگر پر‌سپوليس بتواند در اين ديدار به پيروزي برسد شايد ناکامي‌ها کمي فراموش شود.

او درباره حضور خودش روي نيمکت پر‌سپوليس در ديدار رفت نيز گفت: زماني که سرمربي پر‌سپوليس بودم و در ديدار رفت به مصاف استقلال رفتيم ابتدا يک بر صفر عقب افتاديم اما مي‌دانستم که بازيکنانم مي‌توانند نتيجه‌ را جبران کنند. يک مربي بايد طوري بر‌نامه‌ريزي کند تا در تمام دقايق بازي برنامه داشته باشد و به همين طريق ما توانستيم در نيمه دوم بازي رفت نمايشي منطقي را ارائه کرده و به پيروزي برسيم. خوشحالم که توانستم يک پيروزي در داربي براي هو‌اد‌ا‌ران کسب کنم. اميدوارم که پر‌سپوليس در ديدار برگشت و با کادرفني جديد باز هم بتواند استقلال را شکست دهد.

سرمربي سابق پر‌سپوليس در بخش ديگري از صحبت‌هاي خود به ديدار هفته‌ آينده اين تيم مقابل الهلال اشاره کرد و گفت: نتيجه‌ داربي تاثير زيادي روي ديدار مقابل الهلال دارد. اگر پر‌سپوليس بتواند مقابل استقلال به پيروزي برسد با روحيه مضاعف به مصاف الهلال عربستان مي‌رود.

پيروزي در ديدار مقابل الهلال اهميتي زيادي براي پر‌سپوليس دارد. من و کادر فني‌ام با تلاش‌هايي که انجام داديم باعث شديم پر‌سپوليس از گروهش به دور بعد صعود کند. صعود پر‌سپوليس از گروهش را به خاطر زحمات خودم و کادرفني‌ام مي‌دانم. ما 9 امتياز کسب کرديم و با همين 9 امتياز اين تيم از گروهش صعود مي‌کرد.

درخشان ا‌ضافه‌ کرد‌: اگر بر‌نامه‌ريزي درستي صورت بگيرد پر‌سپوليس مي‌تواند الهلال را شکست دهد و به دور بعد صعود کند. بايد حريفان پر‌سپوليس را آناليز کنند و با شناخت کامل به مصاف آنها بروند. اتخاذ يک برنامه درست مي‌تواند باعث صعود پر‌سپوليس به دور بعد شود.

وي همچنين درباره خاطراتش از داربي نيز گفت: من خاطرات زيادي از اين ديدار دارم و بارها به عنوان سرمربي و بازيکن به مصاف استقلال رفتم و توانستم پيروزي‌هاي زيادي را کسب کنم. اميدوارم هر نتيجه‌اي در ديدار روز جمعه رقم مي‌خورد به سود پر‌سپوليس باشد. نبايد کادرفني جديد اين ديدار را فداي ديدار الهلال کند و بايد با تمام قوا به مصاف استقلال برود.
*ایسنا