کد خبر: ۸۵۳۹۱
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۲۲:۰۳
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۱۰۷۴

شروط عجيب سرمربي تيم فوتسال براي بازگشت به ايران!

فارس: سرمربي تيم ملي فوتسال ايران درخواست عجيب و غريبي از مسئولان فدراسيون کرده و خواهان آن شده تا از زمان بازگشت به ايران در مدت ۳ روز مبلغ قراردادش پرداخت شود.

بازگشت خسوس کاندلا به ايران بعيد به نظر مي‌رسد چرا که او هر روز شروط عجيب و غريبي را براي مسئولان فدراسيون در نظر مي‌گيرد.

ابتدا که مسائلي درخصوص بحث قراردادش عنوان کرده بود و خواستار اين شده بود که برگه قراردادش به اسپانيا ارسال شود و پس از آن خواستار پرداخت 5 ماه حقوق معوقه‌اش شد در حاليکه دو ماه از اين مدت را در ايران حضور نداشت.

پس از تمام اين اتفاقات و اولتيماتوم‌هايي که مسئولان فوتسال به او دادند و قرار شده تا فردا شب نظر نهايي خود را درمورد بازگشت به ايران را بدهد خسوس شروط جديدي را براي مسئولان در نظر گرفته است.

او خواهان اين شده که مسئولان تضمين بدهند اگر وي به ايران بازگشت و با مسئولان به توافق نهايي براي تمديد قراردادش نرسيد بليط بازگشتش از هم‌اکنون رزرو شده باشد تا پس از 3 روز در صورت عدم پرداخت بدهي‌هايش به کشورش باز گردد.

رئيس کميته فني و توسعه فوتسال هم در پاسخي قاطع به سرمربي اسپانيايي تيم ملي گوشزد کرده که فدراسيون هيچگونه تضميني بابت پرداخت بدهي‌اش نمي‌دهد هرچند که پرداخت قرارداد او جزء وظايف فدراسيون است و بايد انجام شود اما تضميني بابت 3 روز فرصت پرداخت شده وجود ندارد.

ترابيان در اين زمينه به خبرنگار فارس گفت: من ابتدا به او اعلام کردم که قبل از اينکه در رسانه‌ها نظرش را بدهد با مسئولان فدراسيون صحبت کند و اين شکل قشنگي ندارد که در رسانه‌ها نظراتش منعکس شود.

وي ادامه داد: من به او اعلام کردم که هيچگونه گارانتي بابت پرداخت 3 روزه مطالباتش وجود ندارد هرچند که بايد در اولين فرصت اين هزينه پرداخت شود اما گارانتي نمي‌توانيم بدهيم ضمن اينکه ما روي تمديد قرارداد او هم صحبت داريم و بايد او در کميته فني حاضر شود و توضيحاتي در اين زمينه ارائه بدهد، همچنين اينکه بحث مالياتش وجود دارد که بايد خودش از اين به بعد پرداخت کند.

رئيس کميته فني و توسعه فوتسال يادآور شد: خسوس تا پنج‌شنبه شب فرصت دارد تا به ما پاسخ بدهد و به او هم اعلام کردم اگر در اين زمينه پاسخ شفافي ندهد از روز شنبه با مربيان جديد مذاکرات خود را آغاز خواهيم کرد.