کد خبر: ۸۵۳۹۴
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۲۲:۰۵
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۱۵۹۰

پيغام ايمون‌زايد براي پرسپوليسي‌ها در آستانه داربي 80

مهاجم ايرلندي پيشين تيم فوتبال پرسپوليس در آستانه ديدار اين تيم با استقلال براي سرخپوشان آرزوي موفقيت کرد و گفت: دوست داشتم در ديدار روز جمعه برابر استقلال به ميدان مي‌رفتم.

ايمون زايد که در حال حاضر در تيم صباح مالزي بازي مي کند در سال ۲۰۱۲ در دربي تهران با سه گلي که در دربي وارد دروازه استقلال کرد، بازي دو بر صفر باخته را سه بر صفر به سود پرسپوليس عوض کرد.

وي در گفتگوي اختصاصي با خبرنگار مهر در خصوص اين بازي اظهار کرد: دلم براي تمام هواداران تيم فوتبال پرسپوليس تنگ شده و دوست دارم دوباره آنها را ببينم. اين جمعه بزرگ‌ترين دربي آسيا در تهران برگزار مي شود.

اين مهاجم ۳۱ ساله در ادامه گفت: ليگ ايران درحال پايان يافتن است و استقلال و پرسپوليس با حضور در رده هاي ششم و نهم نتوانسته‌اند انتظارات را برآورده کنند. اما اين دربي اين شانس را به بازيکنان پرسپوليس مي دهد که احساس خود را بروز دهند و به هوادارانشان نشان دهند که اين بازي براي هر بازيکن چقدر اهميت دارد. در نهايت، فصل آنها را با شادي به پايان برسانند.

زايد در پايان گفت: بيشتر از هر چيز دوست داشتم اين شانس را مي داشتم که در اين بازي به ميدان مي رفتم و هواداران را خوشحال مي کردم. Dosat Doram Persepolis (زايد اين عبارت را به همين صورت براي خبرنگار مهر ارسال کرده است) و اميدوارم هر چه زودتر هواداران را ببينم.