کد خبر: ۸۵۵۰۰
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۸
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۱۰۰۲

وکیل خانواده دختر فوت شده مهابادی :انتشار فیلم های هتل در فضای مجازی کاری غیرقانونی است

 وکیل خانواده خسروانی، دختر فوت شده حادثه مهاباد گفت : انتشار فیلم های هتل در فضای مجازی کاری غیرقانونی و غیر اخلاقی است.

هژار عباسی در یک گفت و گوی خبری افزود: طبق گفته های مالک هتل، در شلوغی اعتراض های پس از حادثه، این فیلم ها از هتل به سرقت رفته است.

وی اضافه کرد: ما به عنوان شاکی دنبال کسانی هستیم که این فیلم ها را پخش کرده و با حیثیت آن مرحومه بازی کرده اند. خانواده خسروانی از این موضوع ناراحت و شاکی هستند.

وی اظهار کرد: در این خصوص شکایتی را در دادستانی مهاباد تنظیم کرده ایم ضمن اینکه از متهم این پرونده نیز شکایت داشته ایم.

وکیل خانواده خسروانی در خصوص حادثه گفت: پرونده از لحاظ حقوقی در مرحله تحقیقات مقدماتی در شعبه اول بازپرسی مهاباد است. من در جریان تمامی تحقیقات هستم و از این بابت مشکلی وجود ندارد اما چون پرونده در مرحله تحقیقات است برابر قانون مطالب و محتویات آن محرمانه است و صحبت کردن من درباره جزئیات آن غیرقانونی است.

عباسی ادامه داد: فقط می توانم بگویم من و خانواده آن مرحومه و همچنین دادگستری مهاباد با جدیت و حساسیت زیاد به دنبال گرفتن حقوق از دست رفته دختر فوت شده هستیم و از حق او گذشت نمی کنیم و می خواهیم همه ابهام ها برطرف شود.

وی افزود: متهم ، بازرس یک شرکت خصوصی بوده و ما کاری به هویت او نداریم، اما امنیتی و دولتی نیست.

وی اضافه کرد: پیش بینی من این است که تکمیل پرونده و تشکیل دادگاه حداقل یک ماه ممکن است طول بکشد.

وکیل خانواده خسروانی اظهار کرد: در همه دنیا تحقیقات پرونده های کیفری و جنایی سری است چون اگر بحث های خلاف عفت باشد هم برابر حقوق شخصی و حقوق قانونی مرحومه کسی حق افشای آنها را ندارد.

عباسی ادامه داد: از طرف دیگر برای اینکه دلایلی که می تواند به نفع موکل من استفاده شود، از بین نرود نمی توان جزئیات پرونده را اعلام کرد.
*ایرنا