کد خبر: ۸۵۸۶۸
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۸
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۶۳۱

جلالي: تقدير است که قهرمان را من تعيين کنم

  سرمربي سايپا ادعا مي‌ کند تقدير خدا است که در تيم هايي سرمربيگري کند که هميشه مسير قهرماني را تعيين کرده اند.

مجيد جلالي گفت: واقعا اين شايد تقدير الهي و امتحان خداوند است که من را هميشه در شرايطي قرار مي‌ دهد که بايد سرنوشت قهرماني را تعيين کنم. ما سعي کرديم به بهترين شکل ممکن کارمان را انجام بدهيم و شما ديديد که چه فوتبال خوبي هم بازي کرديم.

او ادامه داد: بچه ما به خصوص در نيمه دوم بازي بسيار خوبي انجام دادند اما شايد نتوانستند خودشان را با فشار و جو بازي هماهنگ کنند و به همين دليل هم در 30 دقيقه اول بازي 2 گل دريافت کرديم. در ادامه موقعيت هاي خوبي بدست آورديم که اگر گل مي‌ شد شرايط کاملا تغيير مي‌ کرد.

سرمربي سايپا در مورد اتفاقات بازي تراکتورسازي- نفت‌ تهران و اين که آيا اين بازي فوتبال پاک را زير سوال نمي‌ برد هم گفت: اطلاعات من در اين زمينه ناچيز است و دقيقا نمي‌ دانم در اين زمينه چه اتفاقي افتاده است. با اين حال آنطور که من شنيده ام در زمان بازي اينترنت و تلفن ها قطع شده است ولي من چون اطلاع زيادي ندارم نمي‌ توانم در اين باره نظري بدهم.

جلالي در مورد دعوت از 3 بازيکن تيمش در ليست 50 نفره تيم‌ ملي هم گفت: اين موضوع واقعا جاي خوشحالي دارد. ما محمدزاده را از مس رفسنجان به خدمت گرفتيم و اخباري و ترابي را هم از تيم جوانان مان به تيم بزرگسالان اضافه کرديم.

اين را هم فراموش نکنيد که اين 3 بازيکن هر سه اولين سال شان بود که در ليگ‌برتر بازي مي‌ کردند. به جز اين ها ما سه چهار بازيکن هم در تيم جوانان داريم و اين نشان مي‌ دهد که باشگاه سايپا به بهترين شکل کارش را انجام مي‌ دهد. از طرف ديگر فکرم مي‌ کنم حرف من ثابت شد که بارها گفته بودم اين بازيکنان روزي مي‌ توانند به بازيکن بزرگي در فوتبال ايران تبديل بشوند.

او در پايان در مورد اين که خيلي ها مي‌ گويند اين بازيکنان به صورت صوري در تيم‌ملي حضور دارند و در ليست نهايي تيم‌ملي جايي ندارند هم گفت: من اين موضوع را نمي‌ دانم ولي حتي اگر اين مساله درست هم باشد، بازهم دعوت شدن آنها به تيم‌ملي اتفاق خوبي است.
*ورزش 3