کد خبر: ۸۶۱۵۲
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۲۲:۱۲
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۱۹۵۹

جان به در بردن خداداد عزيزي و کتک خوردن بازيکن شهرداري

تسنيم/ در جريان ديدار تيم‌هاي فوتبال شهرداري تبريز و استقلال اهواز يک بازيکن شهرداري مورد ضرب و شتم قرار گرفت.
تيم فوتبال استقلال اهواز در بازي برگشت پلي‌آف ليگ آزادگان ميزبان تيم شهرداري تبريز بود که در نهايت با نتيجه 2 بر يک مقابل حريف تبريزي خود شکست خورد.
* حدود 1500 نفر از هواداران تيم استقلال اهواز براي ديدن بازي در ورزشگاه حضور پيدا کرده بودند.
* در دقيقه 18 بازي يکي از تماشاگران وارد زمين بازي شد و با لگد ضربه‌اي به شکم هادي ايماني بازيکن تيم شهرداري تبريز زد که اين موضوع واکنش شديد کادر فني، بازيکنان و نيمکت نشينان تيم تبريزي را داشت به طوري که پس از اين حادثه درگيري لفظي شديدي بين خداداد عزيزي، سرمربي تيم شهرداري تبريز و احمد خدريان سرپرست تيم استقلال اهواز پيش آمد و بازي براي حدود 5 دقيقه متوقف شد.
* بين دو نيمه در حالي که بازيکنان و کادر فني دو تيم در حال رفتن به رختکن‌هاي خود بودند، درگيري لفظي شديدي بين خداداد عزيزي و مجتبي خورشيدي، مربي تيم شهرداري با احمد خدريان پيش آمد. شدت اين درگيري به حدي بود که در ابتداي نيمه دوم داور بازي مربي شهرداري و سرپرست استقلال اهواز را از زمين اخراج کرد.
* در دقايقي از بازي برخي تماشاگران عليه خداداد عزيزي فحاشي کردند.
* احمد بوعذار و هادي خنيفر، دو بازيکن تيم استقلال خوزستان براي ديدن بازي در ورزشگاه حضور پيدا کردند.
* با توجه به وقت‌کشي که بازيکنان شهرداري تبريز و به ويژه دروازه‌بان اين تيم در نيمه دوم انجام مي‌داد بازيکنان و عوامل تيم استقلال اهواز اعتقاد داشتند که 4 دقيقه اعلام شده در وقت اضافه دوم بسيار کم است و اين موضوع واکنش آنها و هواداران اين تيم را برعهده داشت. شدت اين اعتراضات به حدي بود که در دقيقه 90 بازي داور يکي از اعضاي کادر فني تيم استقلال خوزستان را اخراج کرد.
* پس از سوت پايان بازي يکي از بازيکنان تيم شهرداري تبريز به سمت بازيکنان تيم استقلال خوزستان رفت و به شادي پرداخت که اين موضوع باعث درگيري فيزيکي برخي از بازيکنان تيم استقلال اهواز با وي شد به طوري که اگر وساطت بازيکنان دو تيم نبود شرايط خيلي حاد مي‌شد.
* پس از سوت پايان بازي حدود 30 تماشاگر به درون زمين ريختند تا خداداد عزيزي و بازيکنان تيم تبريزي را بزنند که عوامل نيروي انتظامي مانع اين کار شدند و اعضاي تيم شهرداري تبريز را تا داخل رختکن اسکورت کردند.
* حدود 30 هوادار تيم استقلال تبريز در بيرون رختکن تيم شهرداري منتظر خروج اين تيم بودند تا با آنها درگير شوند. همين موضوع باعث شد تا اعضاي تيم شهرداري حدود 40 دقيقه در رختکن خود محبوس بمانند.