کد خبر: ۸۶۱۵۴
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۲۲:۱۳
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۲۱۹۷

محروميت مادام‌العمر يک مربي از حضور در فوتبال ايران

جام جم/ يک مربي فوتبال به اتهام اخاذي و رفتارهاي خلاف اخلاق دريکي از مدارس فوتبال تهران، از سوي کميته اخلاق به محروميت مادام العمر از حضور در فوتبال ايران محکوم شد.
علي اکبر محمدزاده رييس کميته اخلاق فدراسيون فوتبال روز دوشنبه اين خبر را اعلام کرد و افزود: کميته اخلاق امسال را، سال رسيدگي و برخورد جدي با متخلفين در فوتبال قرار داده است.
اين مقام مسئول در فدراسيون فوتبال اضافه کرد: پرونده اي در ارتباط با اخاذي و رفتارهاي خلاف اخلاق يک مربي با نونهالان در يکي از مدارس فوتبال تهران به کميته اخلاق واصل شد که پس از انجام بررسي هاي لازم و براساس اسناد ومدارک موجود در پرونده، کميته اخلاق راي به محروميت هميشگي اين مربي از فوتبال کشور داد.
محمد زاده در پاسخ به اين سئوال که اين مدرسه فوتبال به کدام از باشگاه ها مربوط بوده است، گفت: اين مدرسه يا آکادمي فوتبال، مربوط به يکي از تيم هاي بخش خصوصي در تهران بوده که ثبت هم شده است البته باشگاه ياد شده زياد معروف نيست.
رييس کميته اخلاق فدراسيون فوتبال در پاسخ به اين سئوال که مربي محکوم شده آيا از افراد نام آشناي فوتبال ايران است يا خير؟ افزود: اين فرد خيلي نام آشنا نيست اما به دليل نوع رفتارش، کميته اخلاق راي به محروميت هميشگي از حضور در فوتبال ايران داد.
در ماههاي اخير گزارش هاي مختلفي در باره تخلفات در مدارس فوتبال منتشر شده و مسوولان ورزش کشور نيز از فدراسيون فوتبال ونهادهاي نظارتي خواسته اند تا نظارت خود را بر اين مدارس افزايش دهند.