کد خبر: ۸۶۳۹۵
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۱
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۱۳۶۱۸

رضايي پس از هجده سال لباس پاسداري ‌بر تن کرد+عکس

  رضايي که بعد از هجده سال دوباره لباس پاسداري ‌بر تن کرده بود امروز در هنگامي که رهبر انقلاب فرمودند: دشمنان بدانند اگر شيطنتي صورت گيرد، واکنش ايران بسيار سخت خواهد بود فرياد الله اکبر سرداد.

با موافقت فرمانده کل قوا، محسن رضايي، امروز با لباس نظامي در مراسم ميثاق پاسداري دانشگاه امام حسين (ع) در جمع فرماندهان عالي رتبه حاضر در جايگاه‌ حضور يافت.



محسن رضايي، امروز در مراسم ميثاق پاسداري دانشگاه امام حسين (ع)، پس از هجده سال دوباره لباس پاسداري ‌بر تن کرد.

البته ايشان از روز قدس سال گذشته که شرايط منطقه ناامن شده بود، در راهپيمايي با‌‌ همان لباس پاسداري اول انقلاب شرکت کردند. هر چند ايشان همچنان دبير مجمع تشخيص مصلحت نظام هستند و رياست کميسيون اقتصادي در مجمع را بر عهده دارند، در کنار آن به دليل شرايط خاص منطقه و با تأييد و مجوز رهبر انقلاب دوباره لباس دفاع از شرف و امنيت کشور را بر تن کردند.

رضايي اخيرا اعلام کرده بود بنا به تغييرات امنيتي و دفاعي منطقه و در جهت افزايش اقتدار دفاعي کشور، قصد انتقال تجربه و دانش نظامي براي تربيت فرماندهان جوان را دارد. در پي اين اعلام آمادگي با موافقت فرمانده کل قوا، دکتر محسن رضايي، امروز با لباس نظامي در مراسم ميثاق پاسداري دانشگاه امام حسين (ع) در جمع فرماندهان عالي رتبه حاضر در جايگاه، حضور يافت.

خود ايشان در توضيح اين مسأله گفت: مي‌خواهم بخشي از وقتم را صرف انتقال تجربيات دفاعي به فرماندهان آينده سپاه کنم. البته ايشان به بازگشت همه به ارزش‌هاي انقلاب تأکيد مي‌کنند و هم پيشرفت اقتصادي، هم امنيت ملي و اقتدار کشور را بازگشت به ارزش‌هاي انقلاب مي‌دانند.

يکي از اتفاقات جالب امروز در مراسم ميثاق پاسداري دانشگاه امام حسين (ع)، هنگامي بود که رهبر انقلاب به اين جمله رسيدند؛ "بنده خبرهايي دارم که دشمنان ما با همراهي برخي مسئولين سفيه منطقه خليج فارس در صدد هستند که جنگ‌هاي نيابتي را به مرزهاي ايران بشکانند، پاسداران انقلاب و همه پاسداران حريم امنيت ملي بيدار و هشيار هستند، آن‌ها بدانند اگر شيطنتي صورت بگيرد، واکنش ايران بسيار سخت خواهد بود."
در همين حال ناگهان فرياد الله اکبر محسن رضايي کل دانشگاه امام حسين را به تکبير کشاند.