کد خبر: ۸۶۴۹۸
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۳
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۵۳۰
روابط عمومی نوین، به عنوان راهکاری برای کسب‌وکارهای کوچک

دوره آموزشی «مدیریت روابط عمومی با زبان ساده» به صورت آنلاین

دوره آموزشی آنلاین «مدیریت روابط عمومی با زبان ساده» تدریس شده توسط مجید کثیری، کارشناس روابط عمومی و بنیانگذار «اخبار رسمی» از 29 اردیبهشت ماه به صورت رایگان در دسترس عموم علاقه مندان و فعالان کسب و کار قرار گرفته است که در این دوره، مدیران کسب‌وکارهای کوچک با ضرورت‌ها و راهکارهای استفاده از ابزار روابط عمومی آشنا می‌شوند

دوره آموزشی آنلاین «مدیریت روابط عمومی با زبان ساده» تدریس شده توسط مجید کثیری، کارشناس روابط عمومی و بنیانگذار «اخبار رسمی» از 29 اردیبهشت ماه به صورت رایگان در دسترس عموم علاقه مندان و فعالان کسب و کار قرار گرفته است که در این دوره، مدیران کسب‌وکارهای کوچک با ضرورت‌ها و راهکارهای استفاده از ابزار روابط عمومی آشنا می‌شوند

به گزارش تیک و به نقل از روابط عمومی آژانس اخباررسمی، اولین دوره آموزشی آنلاین «مدیریت روابط عمومی با زبان ساده» تدریس شده توسط مجید کثیری، کارشناس روابط عمومی و بنیانگذار «اخبار رسمی» از 29 اردیبهشت ماه به صورت رایگان در سایت «وبیاد» در دسترس عموم علاقه مندان و فعالان کسب و کار قرار گرفته است که در این دوره، مدیران کسب‌وکارهای کوچک با ضرورت‌ها و راهکارهای استفاده از ابزار روابط عمومی آشنا می‌شوند.

کثیری، مدرس این دوره ضمن تاکید بر اهمیت جایگاه روابط عمومی در گسترش کسب و کار، اظهار داشت: داشتن روابط عمومی فعال به شما کمک می کند که با مشتریان و سایر ذی‌نفعان خود در ارتباط باشید، آنان را علاقمند به فعالیت خود نگه دارید و اطلاعات مهم را با آن‌ها در میان بگذارید.

این کارشناس روابط عمومی ادامه داد: در این دوره مخاطبان با اهمیت و چیستی روابط عمومی آشنا شده و پس از مشاهده کامل آن خواهند توانست قدم‌های نخست را برای ایجاد یک روابط عمومی مقتدر و اثربخش بردارند.

مدرس دوره «مدیریت روابط عمومی با زبان ساده» آنلاین بودن این دوره را امتیازی در راستای نیازهای روز جامعه دانست و تصریح کرد: تصمیم گرفته شد با هدف گسترش فرهنگ روابط عمومی و رشد این دانش در کشور، این دوره به صورت رایگان در اختیار مخاطبین قرار گیرد تا بتواند هرچه بیشتر گره گشای فعالیت‌های صاحبان کسب وکار باشد.

مجید کثیری یک مشاور و استراتژیست خبره در زمینه روابط عمومی است. تخصص و تمرکز وی بر برندسازی از طریق روابط عمومی آنلاین، مدیریت ارتباطات رسانه ای و رسانه های دیجیتال و اجتماعی است و در این زمینه وی تجربه همکاری با دهها برند مطرح داخلی و خارجی را در کارنامه خود دارد. وی همچنین سالها به عنوان روزنامه نگار فعالیت داشته است و اکنون یکی از بنیانگذاران و مدیر عامل «اخبار رسمی»، اولین پلتفرم انتشار و توزیع خبر یا پرس ریلیز سرویس در ایران است.

دوره «مدیریت روابط عمومی با زبان ساده»، در ۱۱ بخش و مجموعا نزدیک به ۱ ساعت ارائه شده و علاقه مندان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر و تماشای آن به وبسایت «وبیاد» به آدرس http://webyad.com مراجعه کنند.

.

اخبار رسمی
برچسب ها: تیک ، اقتصاد