کد خبر: ۸۶۵۱۸
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۲
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۷۶۳

منصوریان به دنبال جذب ستاره اخراجی پرسپولیس

 در حالی که احتمال بازگشت شماره ۱۱ پرسپولیس به تیم سابقش وجود دارد، وی در روزهای اخیر به امضای قرارداد با باشگاه نفت نزدیک شده است.
 
به گزارش آی اسپورت، فصلِ باشگاه پرسپولیس هنوز به اتمام نرسیده اما برای پیام صادقیان، همه چیز از چند هفته قبل به پایان رسیده است.

هافبک شماره ۱۱ سرخپوشان، بعد از حاشیه ای که در تقابل با کریم باقری در کنار زمین ایجاد کرد، تا پایان فصل از سوی برانکو ایوانکوویچ از تیم کنار گذاشته است و این روزها به انتخابِ مقصد بعدی اش فکر می کند.

صادقیان به گفته خودش دوست دارد برای ادامه فوتبالش به اروپا برود و از حواشی فوتبال ایران دور شود. پنجاه درصدِ این ماجرا که شامل تمایل خود اوست، حل شده اما ۵۰ درصد دیگر که باید پیشنهاد رسمی و تمایل خارجی ها برای جذب پیام باشد، فعلا روی نقطه صفر باقی مانده است.

آمار وحشتناک ضعیف او در لیگ چهاردهم، طبعا همه باشگاه های خارجی را از این خرید پشیمان می کند تا این بازیکن به احتمال فراوان در ایران به کارش ادامه بدهد.

از ذوب آهن و نفت؛ به عنوان مشتریان جدی صادقیان نام برده می شود. جالب است که دو تن از جوان ترین مربیان فوتبال ایران، قدرت اصلاح این بازیکن به شدت پرحاشیه و بی نظم را در خودشان می بینند و قصد دارند برای تغییر دادن او اقدام کنند.

گفته می شود پیام در روزهای اخیر به امضای قرارداد با باشگاه نفت نزدیک شده است. این در حالی ست که هنوز هم حرف و حدیث های حضور علی منصوریان روی نیمکت استقلال برای فصل بعد شنیده می شوند و در صورت وقوع این اتفاق، طبعا پیام را در باشگاه نفت نخواهیم دید.

در کنار همه این حرف و حدیث ها، ظاهرا برانکو برنامه هایی برای صادقیان دارد و نسبت به حفظ این بازیکن بی میل نیست. تردیدی وجود ندارد که هیچ کس اندازه خود پیام، نخواهد توانست به صادقیان کمک کند. این بازیکن در روزهای سرنوشت ساز آینده، بهترین مربیِ خودش خواهد بود.