کد خبر: ۸۶۵۱۹
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۹
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۱۶۹۸

اژه ای: عده‌ای همه نگاه خود را به این دوخته‌اند که باید حتماً کدخدا را ببینیم / امروز دوباره از برخی حلقوم‌ها شنیده می‌شود «ما نمی‌توانیم»

معاون اول قوه قضائیه با بیان اینکه غافلان برای حل مشکلات کشور به آمریکا امید بسته‌اند‌، گفت: چه کسی است که نداند آمریکا شیطان بزرگ دشمن اسلام و ایران است.
معاون اول قوه قضائیه با بیان اینکه غافلان برای حل مشکلات کشور به آمریکا امید بسته‌اند‌، گفت: چه کسی است که نداند آمریکا شیطان بزرگ دشمن اسلام و ایران است.
به گزارش پایگاه خبری «تیک»، پیش از ظهر امروز حجت‌الاسلام محسنی‌اژه‌ای پیش از ظهر امروز در آیین تودیع و معارفه روسای اداره‌کل دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد، با بیان اینکه ایران کانون مقاومت در مقابل ظلم ظالمان و زیاده‌خواهان است، اظهار کرد: همه تلاش دشمن برای مقابله با بیداری اسلامی و به زانو درآوردن ایران اسلامی است.

معاون اول قوه قضائیه ‌عامل عزت و استقلال ایران را وحدت کلمه، بصیرت و توکل به خدا دانست و افزود: امروز دوباره از برخی حلقوم‌ها شنیده می‌شود «ما نمی‌توانیم» که این حرف دشمن است.

محسنی‌اژه‌ای با بیان اینکه چه کسی است که نداند آمریکا شیطان بزرگ دشمن اسلام و ایران است، تصریح کرد: ‌اکنون عده‌ای غافل همه نگاه خود را به این دوخته‌اند که برای حل مشکلات باید حتماً با آمریکا کنار بیاییم و حتماً کدخدا را ببینیم.

وی با بیان اینکه این آمریکا از همه جنود خود برای مقابله با ایران و اسلام کمک گرفته است، خاطرنشان کرد: ‌چرا باید غافل شویم و فریب شیطان را بخوریم و همه امیدمان را برای حل مشکلات به آمریکا معطوف کنیم.

معاون اول قوه قضائیه با انتقاد از برخی سایت‌ها و رسانه‌ها و تریبون‌ها، خاطر نشان کرد: آنها نیز به شکل دیگر این موضوع را ترویج می‌دهند و امروز اگر می‌خواهیم عزت خود را داشته باشیم باید راهی را ادامه دهیم که تا امروز داشته‌ایم.