کد خبر: ۸۶۵۳۹
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۷:۲۲
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۳۷۶

ضرغامي: بايد طنز را از انحصار برخي افراد خارج کنيم


رئيس سابق رسانه ملي گفت: ما بايد دوره‌هاي طنز حرفه‌اي را برگزار کنيم و انحصار طنز را که در دست تعدادي از افراد است، خارج کنيم.

سيد عزت الله ضرغامي رئيس سابق رسانه ملي در جشن دو سالگي برنامه دکتر سلام گفت: اعتراف مي‌کنم حرفي بهتر از صداقت نيست. من يک قسمت از مجموعه دکتر سلام را نديدم اما اعتراف مي‌کنم که کشور ما از نظر طنز ظرفيت بسيار بالايي دارد.

وي اضافه کرد: يکي از مسئولين ورزش اوايل انقلاب به من مي‌گفت من نه ورزش را دوست دارم و نه ورزشکار را، اما به من سمت ورزشي داده‌اند، اين نشان مي‌دهد که کار بايد در دست خود مردم باشد.

رئيس سابق رسانه ملي تصريح کرد: کشور ما از نظر ظرفيت طنز و جوک ظرفيت بسيار بالاي دارد اما متاسفانه نتوانستيم اين ظرفيت را به درستي به کار گيريم. نقد در کشور ما فرهنگسازي نشده و فردي را که مي‌خواستيم نقد کنيم، مورد هجمه قرار داديم اما بايد کار طنز به شکل خودجوش توليد شود.

ضرغامي همچنين اظهار داشت: ما بايد دوره‌هاي طنز حرفه‌اي را برگزار کنيم و انحصار طنز را که در دست تعدادي از افراد است، خارج کنيم.

وي گفت: من صفحه اينستاگرامي درست کرده‌ام و مي‌خواهم بعضي از حواشي را در آن ثبت کنم. چند روز پيش عکسي منتشر کردم که سيدهادي خامنه‌اي در آن با من يک شوخي منشوري کرده بود که قابل گفتن نيست، ولي سعي مي‌کنم شوخي‌هاي منشوري را منتشر کنم.

رئيس سابق رسانه ملي اظهار داشت: مسئوليني که مي‌بينيد بسيار جدي هستند، در پشت صحنه از روحيه بسيار طنازي برخوردار هستند.

ضرغامي در پايان گفت: اميدوارم طنز خودجوش و متکي به توليدات داخل در کشور بيش از گذشته رواج يابد و مسئولين ازاين امر مهم حمايت کنند.