کد خبر: ۸۶۵۹۵
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۸
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۲۵۳۰

مازیار ناظمی متهم می کند/«حاج علی کفاشیان؛نامه را امضا کن که نگویند فلسطین را به بلاتر و شیخ فروختی»

 مازیار ناظمی با اشاره به اینکه علی کفاشیان نامه حمایت از فلسطین را امضاء نکرده ، او را متهم کرد به کم کاری در دفاع از مردم فلسطین.

فدراسیون فوتبال فلسطین به 207 فدراسیون ملی عضو فیفا نامه زده و با تشریح جزئیات اقدامات نژادپرستانه اسرائیلی ها از اعضا خواسته تا با درخواست این کشور برای تعلیق فوتبال این رژیم غاصب موافقت کنند. آنها البته تا به حال 3 بار دیگر هم از پی چنین تصمیمی بودند اما هر بار بلاتر در نقش میانجی مانع از رفتن طرح به صحن علنی مجمع فیفا شده بود. این بار هم یار نزدیکش شیخ احمد کویتی در تهران گفت که مشکل حل شده و اسرائیلی ها تعهد داده اند دیگر از این کارها نکنند. حتی بلاتر این بار به دنبال طرح عجیب برگزاری بازی بین دو تیم است که با مخالفت های بسیاری روبرو می شود. 

در این بین ایران یکی از کشورهایی است که نامه درخواست همکاری فلسطینی ها را گرفته اما برایش پاسخی نداده امید جمالی رئیس کمیته بین الملل فدراسیون فوتبال این موضوع را تائید کرده است. البته حتی اسرائیلی ها هم برای بسیاری از کشورهای دنیا این نامه را فرستادند اما فدراسیون ایران دریافت چنین نامه ای را تکذیب می کند.بی جواب ماندن نامه فلسطینی ها از سوی فدراسیون ایران را شاید به این بهانه که پیشتر همین فدراسیون قبل از جام ملتها به بهانه های سیاسی و در حمایت از معارضان سوری ، بازی با ایران را یک طرفه فسخ کرده بود، بتوان توجیه کرد . با این وجود کفاشیان متهم است که به دلایل دیگری به نامه فلسطینی ها جوابی نداده است. دلیلی که این بار مازیار ناظمی مسئول روابط عمومی وزارت ورزش رسانه ای اش کرده است:«حاج علی زودتر جواب نامه فلسطینی ها را بده تا نگویند برای شیخ و بلاتر ، فلسطین را فروختی.» رای آوردن طرح مورد نظر فلسطینی ها در صحن علنی می تواند شکستی بزرگ برای بلاتر باشد و حتی شانس او را در رقابت با تک رقیب باقی مانده برای آینده فوتبال دنیا یعنی شاهزاده علی اردنی کم کند.

*خبر