کد خبر: ۸۶۶۱۱
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۶
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۵۷۰

ادعاي کشف فيلمهاي مستهجن از مخفيگاه بن لادن

 سرويس اطلاعات ملي آمريکا اعلام کرد، کماندوهاي عمليات ويژه عليه اسامه بن لادن يکسري تصاوير مستهجن از مخفيگاه رهبر القاعده کشف کردند.

به گزارش سومريه نيوز، وسايل کشف شده از مخفيگاه اسامه بن لادن رهبر القاعده در ابيت آباد پاکستان، شامل ويديوهاي ضبط شده مستهجن، کتابهايي از ليبرال هاي چپگرا و ديدگاه هايي درباره راهبرد نظامي آمريکا بود.

اين مقام ها که خواستند نامشان فاش نشود، خاطرنشان کرد که هنوز مشخص نيست که اين ويديوها از کدام قسمت از مخفيگاه بدست آمده است و يا اين که چه کسي آنها را تماشا مي‌کرده است.

"براين هيل" سخنگوي رييس اطلاعات آمريکا در گفت و گو با روزنامه انگليسي ديلي ميل با اشاره به حجم بالاي فيلم هاي پورنوگرافي در مخفيگاه بن لادن سرکرده سابق القاعده در ابيت آباد پاکستان گفت: پيش از قتل بن لادن، اسناد و مدارک مهمي شامل نامه، کتاب و ديگر موارد از منزل وي کشف شد.

هيل افزود: با توجه با کتاب هاي کشف شده از منزل سرکرده القاعده، وي در تئوري توطئه حادثه 11 سپتامبر وسواس داشته و اين مجموعه، کتاب هايي از ديدگاه هاي راهبردي نظامي آمريکا، سلفي گري، سحر و جادو و همچنين نامه هاي بن لادن به خانواده و مکاتباتش با سرکردگان بارز تشکيلات القاعده را شامل مي شود.

اسامه بن لادن سرکرده تشکيلات تروريستي القاعده در دوم مه 2011 پس از کشف مخفيگاهش در منطقه ابيت آباد پاکستان، به دست کماندوهاي نيروي دريايي آمريکا کشته شد.
*العالم