کد خبر: ۸۶۶۱۷
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۱
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۸۰۱

حضورم در استقلال درحد حرف است

  سرمربي پيشين باشگاه استقلال با بيان اينکه باشگاه هيچ برنامه‌اي از من براي فصل آينده نخواسته است، گفت: صحبت‌هايي که در اين مورد مطرح مي‌شود در حد حرف است.

پرويز مظلومي که امروز جمعه براي حضور در چهارمين سالگرد ناصر حجازي در بهشت زهرا حضور پيدا کرده بود ضمن بيان اين مطلب در مورد مرحوم ناصر حجازي گفت: حجازي را هيچکس فراموش نخواهد کرد، او اسطوره باشگاه استقلال است و سالها براي اين تيم زحمت کشيده است.

وي تاکيد کرد: حضور مردم در بهشت زهرا نشان مي دهد که چقدر او را دوست داشته و خواهند داشت و از او جدا نيستند.

سرمربي اسبق استقلال در پاسخ به اين سئوال که آيا حجازي در طول دوران زندگي ورزشي‌اش به حقش رسيد، گفت: ناصر به حقش نرسيد و برخي‌ها نگذاشتند او به آنچه که مي‌خواهد برسد.

 او مي‌توانست حداقل يکسال سرمربي تيم ملي باشد و اين پست را تجربه کند، اما برخي‌ها اجازه چنين کاري را به او ندادند و نگذاشتند که او هم به عنوان سرمربي تيم ملي به کشورش خدمت کند.مظلومي در ادامه خاطرنشان کرد: با توجه به اينکه برادر من هم به تازگي درگذشته، کاملا خانواده حجازي را درک مي کنم که چقدر غم از دست دادن عزيز برايشان سنگين است.

وي در پايان و در پاسخ به اين سئوال که آيا به باشگاه استقلال برنامه‌اي براي فصل آينده دادهايد يا خير، گفت: هنوز هيچ صحبتي با من نشده و کسي از من برنامه‌اي نخواسته و اينکه گفته مي‌شود من فصل آينده در استقلال حضور دارم، تنها در حد حرف و شايعه است و هنوز هيچ يک از مسئولان باشگاه استقلال با من صحبتي نکرده‌اند.
*مهر