کد خبر: ۸۶۶۵۸
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۵
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۱۰۰۲

ابراهيمي: از خودخواهي مطهري ناراحت شدم


ورزش 3/ نفتي هاي تهران سعي مي کنند اتفاقات رخ داده در تبريز را فراموش کنند و فقط روي بازي برگشت با الاهلي عربستان تمرکز کنند. آنها که موفق شدند در بازي رفت با اين تيم با برد از زمين خارج شوند، اکنون به دنبال تکميل نتيجه خوبشان در ديدار برگشت هستند.

حسين ابراهيمي در مورد پيروزي 1 بر صفر مقابل الاهلي عربستان گفت: بازي را خوب شروع کرديم و توانستيم به گل هم برسيم. ما مي توانستيم دو، سه گل ديگر هم بزنيم زيرا موقعيت هاي خوبي داشتيم اما متاسفانه اينگونه نشد. انشاالله که برويم و در عربستان هم ببريم گرچه با يک مساوي هم صعود مي کنيم. خوشحالم که پرچم ايران را بالا نگه داشتيم و يک بار ديگر عرب ها را برديم. ما تمام سعي مان را مي کنيم که خوب بازي کنيم تا حداقل اگر به فينال هم نرفتيم سربلند باشيم.

او در مورد برنامه شان براي بازي برگشت ادامه داد: ما به خود استراحت نداديم و يک روز بعد از بازي هم سر تمرين بوديم. تمرکزمان روي بازي برگشت است و مي دانيم که اين ديدار خيلي سنگين است. حالا الاهلي هم از تيم ما شکايت کرده، فکر نمي کنم دو، سه ساعت معطل شدن در فرودگاه اين قدر جو دادن داشته باشد. آن موقع که ما تا 4، 5 صبح در فرودگاه معطل بوديم مشکلي خاص نبود، حالا آنها هم 2 ساعت معطل شدند و اتفاق خاصي نيفتاده است.

هافبک نفت تهران در مورد حضور هواداران در استاديوم آزادي نظرش را اينگونه بيان کرد: تماشاگران واقعا ما را غافلگير کردند و از فوتبال خوب و جوانمردانه از طرف نفت لذت بردند. به قول آقاي منصوريان همان 15 هزارنفر را ما 150 هزار نفر مي بينيم. ما با نوع فوتبالي که ارائه مي دهيم هوادار را به استاديوم مي کشانيم چون نفت ذاتا تيم پرطرفداري نيست اما همانطور که ديديد هواداران استقلال و پرسپوليس به ورزشگاه آمدند.

وقتي از ابراهيمي در مورد عکس العمل هاي جالبش بعد از خراب کردن موقعيت در بازي تراکتورسازي سوال شد، پاسخ داد: اگر منظورتان عکس العملم در بازي با تراکتورسازي است بايد بگويم که شرايط خيلي حساس بود، نتيجه 3 ـ 3 بود و ارسلان مطهري مي توانست به من پاس بدهد و من از خودخواهي اش ناراحت شدم.