کد خبر: ۸۶۶۶۹
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۰:۰۵
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۸۰۱

آمار استثنايي بارسلونا در سال 2015

ورزش سه: شکست روز 4 ژانويه در زمين سوسيداد و حاشيه هاي فراوان پس از آن شکست، بسياري را بر اين گمان داشت که بارسا يک سال توام با ناکامي ديگر را پيش رو خواهد داشت اما اينگونه نشد.

حاشيه هاي پس از آن بازي مي توانست هر تيمي را به مرز نابودي نزديک کند اما بارسلونا در ادامه کار ثابت کرد که از چه مجموعه منظم و متحدي برخوردار است. بارتومئو و انريکه بسيار خوب توانستند بحران رخ داده را مديريت کنند و بارسلونا يک بازي مانده به انتهاي لاليگا و سه بازي به انتهاي فصل، بهترين تيم سال 2015 دنيا به روايت آمار است.

کاتالان ها پس از آن شکست، 20 بازي در لاليگا و 30 بازي در همه رقابت ها برگزار کرده و آمار ثبت شده براي اين تيم استثنايي است. در لاليگا، بارسلونا پس از شکست در زمين سوسيداد، تنها مقابل مالاگا شکست خورد و در زمين سويا نيز به تساوي 2-2 دست يافت .کسب 18 پيروزي از 20 بازي، قهرماني شماره 23 لاليگا را براي اين تيم به همراه داشت.

اگر بخواهيم همه رقابت ها را لحاظ کنيم، بارسلونا 27 پيروزي از 30 بازي اخير خود کسب کرده و يک شکست برابر بايرن در بازي برگشت نيمه نهايي ليگ قهرمانان، به شکست برابر مالاگا و تساوي برابر سويا اضافه خواهد شد.

آمار گل هاي زده و خورده بارسلونا نيز جالب است. 69 گل زده در مقابل تنها 12 گل خورده. بي جهت نيست که همه کارشناسان اين تيم را شانس اول قهرماني اروپا در مقابل يوونتوس مي دانند.