کد خبر: ۸۶۶۷۰
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۰:۰۷
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۱۳۴۹

توضيح منصوريان در مورد نشان دادن عدد 4

ورزش سه: سئوال ما از سرمربي نفت درباره نشان دادن عدد 4 با واکنش خاص سرمربي نفت همراه بود .

بعد از پيروزي نفت تهران، عليرضا منصوريان در بين تشويق تماشاگران سمت آنها رفت و با 2 دست خود عدد 4 را به آنها نشان داد. عددي که مي توانست به معناي کري خواني براي پرسپوليسي ها باشد.طبعا ، همه آن هايي که در ورزشگاه بودند و ديگراني که از پاي تلويزيون صحنه را ديدند همين عقيده را داشتند که سرمربي نفت در بحبوحه کري هاي قرمز آبي براي پرسپوليسي ها کري خوانده تا نزد آبي ها محبوب تر شود و به نيمکت استقلال نزديک تر.

اما منصوريان هرگز زير بار اين مسئله نرفت . او در پايان بازي الاهلي عربستان و زماني که با يک برد باارزش خودش را روي ابرها مي ديد در پاسخ به سئوالي در اين باره ، ناگهان جدي شد و گفت : من خيلي حواسم جمع است که چه مي کنم و هرگز دنبال اين نيستم که طرفداران پرسپوليس را آزرده کنم .بلکه منظورم نشان دادن جايگاه 8 بود .

اما اين توضيح منصوريان را قانع نکرد . او بعد از اتمام کنفرانس مطبوعاتي ، کنار زمين منتظر ايستاد تا دقيق توضيح بدهد: هرگز منظورم عدد 4 نبود و نمي خواستم براي تماشاگران پرسپوليس کري بخوانم. من با دو دست عدد 8 را نشان دادم که براي من عدد خوش يمني است.

او سپس با دست جايگاه 8 را نشان داد و گفت : من در زمان بچه گي وقتي پايم به استاديوم باز شد در جايگاه 8 مي نشستم و استقلال را تشويق مي کردم و بعد ازاين که وضع مالي ام کمي بهتر شد به جايگاه ( وسط) رفتم... بعد هم فوتباليست شدم به وسط زمين آزادي رفتم و بعد از آن هم از همين زمين بيرونم کردند.( با خنده)

سرمربي نفت سپس درباره دربي خاطره جالبي نقل کرد و گفت :يک بار کريم باقري را در دربي طوري زدم که پيش خودم گفتم خدا به دنده هاي آقا کريم رحم کرد ولي در عين حال بيرون زمين يکي از بهترين دوستان من است ...

و پايان مکالمه ما با او فريادهاي بلند منصوريان بود که مي گفت : من عدد 4 را نشان ندادم ! سرمربي نفت اين جمله با صورت خندان مي گفت واز ما دور مي شد، درحاليکه لابد او و تيمش به انرژي مثبت پرسپوليسي ها هم براي صعود به يک چهارم نهايي ليگ قهرمانان نياز دارند .