کد خبر: ۸۶۷۴۴
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۹
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۲۳۳۰

اظهارات عجیب متهم ردیف اول حوادث تبریز

 مزروعی‌؛ این نام فردی است که از عصر پنجشنبه تاکنون حسابی در فوتبال ایران به شهرت رسیده است.

خبر ورزشی با این مقدمه نوشت: می‌گویند او که اصلیتی اصفهانی دارد، به خاطر رابطه بسیار خوبی که با مسئولان شهری و فوتبالی شهر اصفهان دارد، یکی از مقصران دیدار تراکتورسازی - نفت تهران بوده و کارهایی انجام داده تا آن اتفاقات رخ بدهد.

خودش هم همه ارتباطاتش را تأیید کرده اما در مصاحبه‌ای گفته بود: «من کارهای پروژه‌ای انجام می‌دهم و شاید هم این یک پروژه بوده باشد که به من داده‌اند.»

اما مزروعی روز گذشته گفت: «بنده کارهای پروژه‌ای - اجتماعی انجام می‌دهم و به خصوص در زمان انتخابات کارهایم شروع می‌شود اما در مورد این اتفاقات تا زمانی که با مسئولان استانی به خصوص استاندار اصفهان حرف نزنم نمی‌توانم ماجرا را بازگو کنم.»

به او گفتیم با توجه به حرف‌هایی که می‌زنی، باید مطمئن شد که اتفاقاتی در میان بوده وگرنه دلیلی نداشت تا این حد صراحت داشته باشی. می‌گوید: «مهم نیست چه برداشتی از حرف‌های من شود اما دوست ندارم قربانی باشم. اتفاقا فردی که می‌گفت از دفتر آقای خلیلیان مدیرعامل سپاهان تماس گرفته، به من زنگ زد و گفت حرف‌هایم را تکذیب کنم اما تا وقتی نفهمم قربانی می‌شوم یا نه، حرفی نمی‌زنم. نه چیزی را تأیید می‌کنم و نه تکذیب. حرف‌هایم را زده‌ام. حتی می‌توانم به شما بگویم آقای پولادگر که نماینده اصفهان در مجلس است هم به من در این خصوص پیامک داده است.»

مزروعی در پاسخ به این سؤال که خلیلیان گفته شما بیمار روانی هستید، اضافه کرد: «من سال 75 دانشجوی آقای خلیلیان بودم نه بیمار ایشان. اگر خلیلیان به من گفته بیمار روانی، دروغ گفته و من تکذیب می‌کنم. اگر ایشان پرونده پزشکی دارد، رو کند.»

او که اصرار داشت نامش منتشر شود و دیگر با عنوان «م. م» اسمش را نبرند، در پاسخ به این سؤال که آیا عشق شهرت است، گفت: «نه، عشق شهرت نیستم اما این مسئله برایم بسیار گران تمام شده است. من نه روانی هستم و نه عشق شهرت.»

خبر ورزشی در پایان نوشته است: آنچه از نظرتان گذشت، ادعاهای این ‌فرد است و بدون دخل و تصرف منتشر شده است. حال قضاوت را به خوانندگان خود می‌سپاریم.