کد خبر: ۸۶۷۸۸
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۸:۱۶
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۱۲۷۶

فرار جنون‌آمیز دختر و پسر از دست پلیس


دختر و پسر جوان در حین فرار از دست پلیس با 4 خودرو تصادف کردند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، ساعت ۰۴:۰۰ بامداد ۲۵ اردیبهشت ماه ماموران گشت انتظامی یگان کلانتری ۱۴۴ تهرانپارس در حین گشت زنی در آدرس خیابان پنجم مرکزی به یک خودروی پژو ۲۰۶ با دو سرنشین که در کنار خودرو‌ها توقف کرده بود، مشکوک شدند.
 
ماموران با انجام بررسی ها علت توقف و پرسه زنی آنان در محدوده را جویا شدند که راننده خودروی مذکور به صورت دنده عقب به سمت افسر گشت این یگان حرکت کرده که مامور خود را از مسیر خودرو خارج کرده و متهمان اقدام به فرار نمودند.
 
با فرار متهمان عملیات تعقیب و گریز پلیسی آغاز که واحدهای کمکی نیز به تعقیب خودروی متهمان پرداخته و ابتدا با صدای بلند دستور ایست داده و سپس با استفاده از قانون به کارگیری سلاح ابتدا اقدام به تیر اندازی چهار تیر هوایی کردند.
 
در خلال تعقیب و گریز پلیسی از آنجاییکه متهمان بی‌توجه به فرمان مکرر ایست پلیس در حال فرار بودند، با استفاده از قانون به کار گیری سلاح ابتدا اقدام به شلیک یک تیر هوایی مشقی و ۴ تیر جنگی به سمت خودرو نموده که در این راستا خودروی مذکور در مسیر فرار به 3 خودروی پارک شده خسارت وارد نموده و پس از تعقیب و گریز در تقاطع خیابان طالقانی و خیابان بنی هاشم خودروی ۲۰۶ کنترل خود را از دست داده و با یک خودروی نیسان از پشت برخورد کرده که منجر به متوقف شدن خودرو می‌شود.
 
با توقف خودرو متهمان سریعاً توسط عوامل این یگان دستگیر شده که راننده خودرو خود را به هویت "پیام" ۲۲ ساله و سرنشین آن "نازنین" معرفی می‌کند و پس از بازرسی خودروی آنها یک عدد بطری کوچک حاوی مشروبات الکلی دست ساز کشف و بعد از بازرسی از "پیام "مقدار 1.45 گرم مواد مخدر از نوع هرویین با لفافه از داخل جیب سمت راست وی کشف می‌شود.
 
سرهنگ امیر هوشنگ امیری رییس کلانتری ۱۴۴ تهرانپارس درباره این خبر گفت: متهمان پس از انتقال به کلانتری ضمن تشکل پرونده جهت تحقیقات بیشتر در اختیار کارآگاهان پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.