کد خبر: ۸۶۸۱۷
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۲:۰۹
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۹۲۴

بيل گيتس درباره پروژه جديد و خاص خود سخن مي‌گويد!

آي تي رسان/ مايکروسافت در حال حاضر مشغول توسعه يک اپليکيشن دستيار شخصي در سه پلتفرم ويندوز، iOS و اندرويد است که Office Now ناميده شده. ويژگي‌هاي اين اپليکيشن بسيار شبيه به آن چيزي است که بيل گيتس، موسس اين شرکت در جلسه اخير گفتگوي خود در وب سايت Reddit به آن اشاره کرد. وي در حال حاضر در حال کار بر روي پروژه‌اي بنام Personal Agent است. در زير بخشي از گفته بيل گيتس را با هم مي‌خوانيم:

«يکي از پروژه‌هايي که من با مايکروسافت در حال کار بر روي آن هستم، Personal Agent است که هر چيزي را به ياد شما خواهد آورد و کمک مي‌کند تا به عقب برگشته و موارد مختلف را بيابيد و نيز کمک مي‌کند تا مواردي که برايتان اهميت دارد، برگزينيد. ايده اينکه شما مجبور هستيد هر اپليکيشني را بيابيد، انتخاب نماييد و هر کدام را تست کنيد تا ببينيد چه مواردي در آن‌ها جديد است، روش خوب و کارايي محسوب نمي‌شود. پروژه من اين مشکل را حل خواهد کرد و در تمامي دستگاه‌هاي شما کار مي‌کند.»

بر اساس اسکرين شات‌ها و نيز توضيحات ارايه شده توسط وب سايت معتبر NeoWin که در مورد Office Now است، مي‌توانيم شباهت اين پروژه را با پروژه Personal Agent بيل گيتس به‌راحتي دريابيم. در ادامه نيز بخشي از توضيحات وب سايت ياد شده را در مورد Office Now با هم مي‌خوانيم:

«اين اپليکيشن زمان‌بندي قرارهاي ملاقات را آسان مي‌کند و مي‌توان با آن ايميل‌هايي را که به طور مستقيم و مخصوص شما هستند، به سرعت پيدا کرد. همچنين با اپليکيشن ياد شده مي‌توان مسيريابي مکان ملاقات‌ها را مشاهده کرد و يا به کنفرانسي محلق شد و کارهايي از اين قبيل را انجام داد. با گشودن اين اپليکيشن، شما خلاصه‌اي از فعاليت روزانه‌تان را مشاهده مي‌کنيد که شامل يک ديد کلي بر ملاقات‌هاي روز شماست. اگر براي ديدارهايتان نياز به طي مسافتي طولاني داشته باشيد، اين اپليکيشن مدت زمان لازم براي رسيدن به مقصد و نيز مسير را برايتان مشخص مي‌کند.»

بر اساس گزارشات، اپليکيشن مورد بحث همچنين در صورتي که قرار ملاقات‌هاي کاربران تغيير زمان يابد يا لغو گردد، به آن‌ها پيغامي نشان مي‌دهد تا از اين موضوع آگاهي پيدا کنند. همانند بسياري از اپليکيشن‌هاي مايکروسافت که هنوز منتشر نشده‌اند، احتمال مي‌رود در هفته آينده اين اپليکيشن نيز معرفي شود ولي هنوز به طور قطع هيچ حرفي نمي‌توان در مورد زمان معرفي رسمي Office Now به ميان آورد.