کد خبر: ۸۶۸۷۴
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۱
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۳۷۹

ابزار تبلیغاتی مناسب در خدمت صادرکنندگان/بازارهای کشور عمان را بهتر بشناسید

امروزه پیش از صادرات یک کالا و یا ارائه مجموعه‌ای از خدمات، آنچه که مطرح می‌شود بحث بازاریابی آن محصول یا خدمت در بازار هدف است که این مسئله با استفاده از شیوه‌های کاربردی و صحیح تبلیغات دست یافتنی است.

به گزارش تیک و به نقل از روابط عمومی دفتر تهران شرکت اوکی، آنچه که بازرگانان را در صادرات یک محصول موفق می‌سازد، بررسی روش های نفوذ  و رسوخ در پیکر بازار کشوری است که تاکنون با برند و مجموعه آن‌ها آشنا نبوده‌اند.

از ساده‌ترین این روش‌ها، استفاده از ابزارهای متنوع تبلیغاتی است. لذا گروه بازرگانی ایران و عمان ( شرکت اوکی) انتشار کتاب راهنمایی با نام "کتاب راهنمای صنایع منطقه" را به عنوان پروژه‌ای برای معرفی صاحبان مشاغل کشور عمان، آغاز کرد و در همین راستا نمایندگان این کتاب برای جمع آوری اطلاعات تجاری و جذب پیام‌های بازرگانی صاحبان مشاغل، از طریق عملیات میدانی اقدام به مراجعه حضوری در مراکز تجاری و صنایع  کشور عمان کردند.

پس از تولید و انتشار اولین دوره کتاب اول در سال 2012، این شرکت فعالیت‌های خود را برای توسعه تبلیغات و روزآمد کردن اطلاعات تجاری صنایع این کشور ادامه داد. اما با توجه به وسعت کلان منطقه و سرعت زیاد تغییرات مشاغل در این کشور، پوشش دهی کامل تری از اطلاعات صنایع برای این مجموعه کتاب راهنما در نظر گرفته شد.

در حال حاضر «کتاب راهنمای صنایع منطقه» فرصت‌ها و پتانسیل‌های بازرگانان و تجار ایرانی را به مشتریان بالقوه آنها در کشور عمان و در صنایع مختلف معرفی می‌کند.

اخبار رسمی

برچسب ها: تیک ، اقتصاد ، ایران ، عمان