کد خبر: ۸۶۸۷۸
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۲
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۴۴۸

نتیجه مزایده سرخابی‌ها دوشنبه اعلام می‌شود


مشاور رییس سازمان خصوصی سازی از اعلام نتیجه قطعی مزایده استقلال و پرسپولیس در روز دوشنبه خبر داد.

جعفر سبحانی در گفت و گو خبرنگار ایسنا با اعلام این خبر گفت:نتیجه قطعی مزایده چهارم استقلال و پرسپولیس دوشنبه ظهر در محل سازمان خصوصی‌سازی به رسانه‌ها اعلام می‌شود.

وی در مورد علت طولانی شدن اعلام نتیجه گفت:به دلیل به بررسی‌های بیشتر و دقیق‌تر پیرامون برنده این دوباشگاه و نیز برطرف شدن برخی موارد, اعلام نتیجه قطعی به روز دوشنبه موکول شده است لذا نتیجه این مزایده قطعا فردا اعلام نمی‌شود.

به گزارش ایسنا, چهارمین مزایده استقلال و پرسپولیس در حالی سه شنبه گذشته برگزار شد که همانند مزایده سوم برای باشگاه پرسپولیس ۳ پیشنهاد و برای باشگاه استقلال یک پیشنهاد ارایه شد.

شرکت استیل آذین,بهنام پیشرو کیش و نیوان ابتکار وابسته به گروه خودروسازی سایپا برای پرسپولیس و شرکت سرمایه گذاری سمند وابسته به ایران خودرو برای استقلال پیشنهادات خود را ارایه کردند و قرار بود نتیجه قطعی مزایده طی امروز و در نهایت فردا اعلام شود.

در حالی شرکت استیل آذین بالاترین پیشنهاد را برای خریداری پرسپولیس ارایه کرده است که برخی منابع از تمایل دولت به واگذاری سرخابی‌ها به خودروسازان و در نهایت برنده شدن آنها در این رقابت خبر می‌دهند.