کد خبر: ۸۶۹۵۴
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۹:۲۷
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۶۴۰۰

تصاویر : مشاجره ظریف و کوچک زاده در مجلس

  نشست غیرعلنی مجلس با محمد جواد ظریف و سید عباس عراقچی پس از دو ساعت به پایان رسید و نخستین صحنه ای که خبرنگاران در بدو ورود به صحن مشاهده کردند، مشاجره تند و فریاد های مهدی کوچک زاده نماینده تهران بر سر وزیر امور خارجه بود.  

نمایندگان مجلس شورای اسلامی صبح امروز (یکشنبه) به مدت 2 ساعت نشست غیرعلنی با حضور محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه کشورمان و عباس عراقچی عضو ارشد تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای برای بررسی آخرین تحولات مذاکرات هسته‌ای داشتند.  

پس از پایان جلسه غیرعلنی مجلس، تعدادی از نمایندگان از جمله «رسایی و کوچک‌زاده نمایندگان تهران» در اطراف وزیر خارجه و عراقچی حضور یافتند تا نظراتشان را درباره مذاکرات هسته‌ای مطرح کنند.  رسایی و کوچک‌زاده با صدای نسبتاً بلندی خطاب به وزیر امور خارجه می‌گفتند: «آقای ظریف! چرا درباره مذاکرات هسته‌ای به مردم گزارش نمی‌دهید؟!»  

بهروز نعمتی سخنگوی هیأت رئیسه مجلس در جمع خبرنگاران با مطلوب توصیف‌کردن نشست غیرعلنی مجلس و رد هر گونه درگیری در پایان این نشست، تأکید کرد که بحث‌های امروز در یک جو خوب و سنگین پیرامون نگارش متن توافق نهایی هسته‌ای انجام شد.  تصاویر عبدالواحد میرزازاده عکاس ایسنا و مقداد مددی عکاس تسنیم را در ادامه می‌بینید.