کد خبر: ۸۶۹۷۲
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۲:۱۰
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۷۳۴

کلاهبرداری به سبک جدید از مودیان مالیاتی

دفتر مرکزی حراست سازمان امور مالیاتی کشور از مودیان مالیاتی خواست که در مقابل شگردهای جدید کلاهبرداران و سودجویان هوشیار باشند.
ایرنا: دفتر مرکزی حراست سازمان امور مالیاتی کشور از مودیان مالیاتی خواست که در مقابل شگردهای جدید کلاهبرداران و سودجویان هوشیار باشند.

اخیرا شگردهای جدیدی از سوی برخی افراد کلاهبردار و سودجو مشاهده شده که عمدتا با هدف سوء استفاده از عدم آگاهی مودیان مالیاتی از قوانین و مقررات انجام گرفته است. طبق گزارش های واصله به این سازمان، فرد یا افرادی کلاهبردار با جعل سربرگ مکاتبات سازمان امور مالیاتی کشور، ضمن ارسال نامه ای برای برخی مودیان مالیاتی و اشاره به یک بخشنامه جعلی، ادعای عودت 20 درصد از مالیات پرداخت شده در سال 93 توسط شرکت های دارای شماره اقتصادی را مطرح نموده و خواستار ارسال اطلاعات هویتی فرد به همراه شماره حساب بانکی و رمز دوم آن شده اند.

از آنجا که این اقدام به منظور کلاهبرداری و سرقت از موجودی حساب بانکی مودیان محترم است، از تمام هموطنان گرامی تقاضا می شود در صورت مشاهده این موارد، در اسرع وقت، مراتب را به وسیله شماره تلفن 56-39903755 به دفتر مرکزی حراست سازمان امور مالیاتی کشور و یا به دفاتر حراست مستقر در ادارات کل امور مالیاتی سراسر کشور اعلام نمایند.