کد خبر: ۸۶۹۷۴
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۲:۱۱
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۵۳۶۷

سلفی خونبار!

یک زن 21 ساله روسی هنگام گرفتن عکس سلفی به سمت خود شلیک کرد و به شدت زخمی شد.
 ایسنا: یک زن 21 ساله روسی هنگام گرفتن عکس سلفی به سمت خود شلیک کرد و به شدت زخمی شد.

 یک زن 21 ساله روسی در حالیکه یک کلت 21 میلی متری را به سمت سر خود نشانه گرفته بود و قصد گرفتن عکس سلفی داشت، به اشتباه به خود شلیک کرد.

این زن روسی در دفتر کارش تصمیم می‌گیرد با یک اسلحه 9 میلی متری غیرمرگبار عکس سلفی بگیرد اما به طور تصادفی ماشه را می‌فشارد.

یکی از شاهدان ماجرا گفت: ورونیکا از نگهبان خواست اسلحه را به او بدهد تا با آن عکس بگیرد و او هم قبول کرد. او اسلحه را برداشت و شروع به عکس گرفتن کرد اما ناگهان به طور اتفاقی به خود شلیک کرد.

پس از این اتفاق این زن به بیمارستان منتقل شد. پزشکان شرایط وی را بحرانی اعلام کرده اند و وی در بخش مراقبت‌های ویژه به سر می‌برد.

نگهبان صاحب اسلحه به دلیل قرار دادن اسلحه خود در اختیار این زن احتمالا به شش ماه حبس محکوم خواهد شد.

این روزها تب گرفتن عکس‌های سلفی به شدت بالا گرفته است. در این میان مردم سعی دارند عکس‌های خلاقانه تری را نسبت به دیگران بگیرند و این موضوع گاهی به قیمت جانشان تمام می‌شود.

روز گذشته نیز یک مرد سنگاپوری هنگام گرفتن عکس سلفی از یک صخره سقوط کرد و جان خود را از دست داد. وی هنگامیکه که به همراه دوستانش در بالی اندونزی در تعطیلات بود بالای یک صخره تعادل خود را از دست داد و به دریا سقوط کرد.

دو هفته پیش یک نوجوان رومانیایی هنگامیکه بالای یک قطار می‌خواست سلفی بگیرد، پایش به یک سیم برق 2700 ولتی تماس پیدا کرد و کشته شد.

اوت گذشته نیز یک مرد مکزیکی هنگام گرفتن سلفی در وضعیتی که اسلحه را به سمت خود نشانه گرفته بود، به طور اتفاقی شلیک کرد و کشته شد.