کد خبر: ۸۷۰۲۶
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۸
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۱۱۱۲

مزايده چهارم سرخابي‌ها هم رفت روي هوا؟

 در حالي که قرار بود دوشنبه برنده مزايده سرخابي ها مشخص شود اما به نظر مي رسد که مزايده چهارم هم برنده اي نخواهند داشت.

در حالي که طبق وعده قبلي قرار بود تا برنده مزايده دو باشگاه استقلال و پرسپوليس امروز اعلام شود اما خبر رسيده که اين مزايده برنده اي نخواهد داشت.

بر اساس آخرين اخبار رسيده از شوراي واگذاري به نظر آنها به اين جمع بندي رسيده اند که استقلال و پرسپوليس را براي سه سال اجاره بدهند.حتي بحث اين واگذاري در جلسه هيات دولت هم مطرح شده و نظر وزارت اقتصاد براي اين واگذاري منفي بوده است.آنها مدعي شده اند که هيچ کدام از 4 گزينه مورد نظر شرايط براي مالکيت سرخابي ها را ندارند.

اگر اين اتفاق بيفتد و جمع بندي شوراي واگذاري اين باشد که استقلال و پرسپوليس را اجاره بدهند حسين هدايتي و تيمش از گردونه خارج مي شوند.خود هدايتي قبلا گفته بود که تمايلي براي اجاره باشگاه ندارد و تنها در صورتي وارد گود مي شود که بتواند اين باشگاه را بخرد.

با اين شرايط شرکت بهنام پيشرو کيش جدي ترين گزينه خريد پرسپوليس باقي مي ماند.شرکت سايپا هم نظري درباره اجاره سه ساله نداشت و مخالف اين اتفاق نبود اما بايد ديد با شرايط فعلي حاضر مي شود اين تيم را براي سه سال اجاره کند؟

در خصوص استقلال هم شرکت ايران خودرو به نظر موافق اجاره سه ساله است.البته آنها يک رقيب هم دارند."سبک دست" و تيمش که اسپانسر استقلال بوده اند براي اجاره باشگاه در صف اول قرار دارند و تمايل زيادي دارند که اين باشگاه پرطرفدار را اجاره کنند.
*خبرآنلاين