کد خبر: ۸۷۰۲۷
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۱
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۶۶۵

تاج: برکناري کفاشيان صحت ندارد

  رئيس سازمان ليگ گفت: شايعه برکناري رئيس فدراسيون فوتبال در مجمع اصلا صحت ندارد.

مهدي تاج در خصوص جلسه روز گذشته‌اش با کارلوس کي‌روش، سرمربي تيم ملي گفت: کي‌روش در مورد تعداد روزهاي درخواستي براي برگزاري اردوهاي آماده‌سازي تيم ملي يک درخواست منطقي داشت و هم ما و هم کادرفني تيم ملي در حال بررسي هستيم تا بتوانيم به يک جمع‌بندي نهايي در اين خصوص برسيم.

وي ادامه داد: با توجه به اينکه ديدگاه‌ها بسيار به هم نزديک است فکر نمي‌کنم مشکل خاصي وجود داشته باشد. خوشبختانه ديدگاه کميته مسابقات، سازمان ليگ و کارلوس کي‌روش بسيار به هم نزديک است و بعيد است در آينده مشکل خاصي پيش بيايد.

تاج در مورد اينکه گويا نفتي‌ها درخواست کرده‌اند تا ديدار فينال جام حذفي در ورزشگاه آزادي برگزار شود، گفت: نفت چون ميزبان است و بايد حتما در زمين خودش که ورزشگاه تختي است بازي کند.

رئيس سازمان ليگ گفت: طبق قانون قرعه کشي کرديم و نتيجه قرعه‌کشي به سود نفت شد که آنها ورزشگاه تختي را مشخص کردند.

وي در مورد اينکه ذوب‌آهني‌ها از دست وي ناراحت هستند، گفت: در اين خصوص گمانه‌زني‌ها وجود دارد. همه تيم‌ها براي ما يکسان هستند چون آبروي خودمان و سازمان ليگ را بيشتر از هر تيمي دوست داريم. سازمان ليگ 10 مدير دارد و همه در حال گرفتن تصميمات منطقي هستند تا به سود فوتبال باشد.

تاج تصريح کرد: حالا ممکن است عده‌اي خواستار اين باشند که سازمان ليگ را به جهت‌هايي بکشانند اما سازمان ليگ کار خودش را مي‌کند و همه تيم‌ها را به يک چشم نگاه مي‌کند.

وي يادآور شد: به خوبي به ياد دارم که 4 سال پيش تماشاگران سپاهان شروع کردند به فحاشي به بنده براي اينکه به خاطر حضور اين تيم در آسيا نخواستيم تا برنامه اين تيم در ليگ برتر را به تعويق بياندازيم و بازي را سر ساعت و در تاريخ مقرر برگزا کرديم.

تاج گفت: اين اتفاقات مي‌افتد اما مهم اين است که سازمان ليگ با اقتدار عمل کند.

رئيس سازمان ليگ در مورد اينکه شنيده مي‌شود کفاشيان در مجمع فوق العاده 18 خرداد از سمت خود برکنار خواهد شد، گفت: اين موضوع به هيچ وجه صحت ندارد.
*ورزش 3