کد خبر: ۸۷۰۳۸
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۴
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۶۲۲

واکنش نوري به کارشکني عربستاني‌ها و عدم دعوت به تيم‌ملي!

  کاپيتان پرسپوليس با اشاره به حاشيه‌سازي عربستاني‌ها در ماجراي سفر اين تيم به رياض گفت: اين کارها در فوتبال حرفه‌اي معني ندارد و انگيزه ما را بيشتر مي‌کند.
محمد نوري در مورد معطلي 6 ساعته پرسپوليسي‌ها در فرودگاه پيش از اعزام به عربستان گفت: دلايلي که براي اين موضوع عنوان شد واقعا عجيب است. ما چنين انتظاري داشتيم که مشکلات و حاشيه‌ها بيرون از زمين آغاز شود و اين مسائل اتفاقا انگيزه ما را بيشتر خواهد کرد. در فوتبال حرفه‌اي کاري که عربستاني‌ها کردند معني ندارد و آنها قطعا در زمين مسابقه هم دنبال حاشيه خواهند بود.
کاپيتان پرسپوليس ادامه داد: ما به اين وضعيت عادت کرده‌ايم و مطمئن باشيد اسير حاشيه‌ها و جوسازي عرب‌ها نمي‌شويم. در بازي رفت هيچ اتفاقي در زمين مسابقه نيفتاد و فکر مي‌کنم در بيرون از زمين هم آنها به هيچ وجه اذيت نشدند. حالا ما نمي‌دانيم دنبال چه چيزي هستند ولي ما به اين مسائل توجهي نداريم.
نوري در مورد شانس صعود پرسپوليس گفت: نمي‌توان با قاطعيت حرف زد و برد ما در تهران تضميني براي صعود نيست. کار سختي داريم و الهلال هم ميزبان است. با اين حال ما هم پرسپوليس هستيم و شانس خودمان را امتحان مي‌کنيم. اين بازي براي ما فوق العاده سخت و حساس است.
او در مورد استراتژي برانکو ايوانکوويچ در اين مسابقه خاطرنشان کرد: اين موضوع در زمين مسابقه مشخص مي شود ولي او قطعا الهلال را به طور کامل مي‌شناسد. بايد ديد شرايط بازي چگونه پيش مي‌رود ولي مطمئن باشيد ما براي دفاع کردن به عربستان نمي‌رويم. مي‌خواهيم منطقي دفاع کنيم و از طريق ضد حمله به گل برسيم. برانکو مربي باهوشي است و با تدابير خاص او مقابل الهلال بازي مي‌کنيم.
نوري که همچنان جايي در ليست تيم ملي ندارد در اين خصوص گفت: خودم هم نمي‌دانم چرا در ليست تيم ملي نبودم. اعتراضي ندارم و اين موضوع به سليقه سرمربي برمي‌گردد. تلاش مي کنم دعوت شوم ولي اگر اين اتفاق هم نيفتاد براي تيم ملي کشورم آرزوي موفقيت دارم.
*تسنيم