کد خبر: ۸۷۰۵۵
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۴
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۹۵۵

بازداشت دلال مشهور فوتبال/ سونامي در راه است؟

  بحث تباني در ليگ دسته اول فوتبال ايران چند هفته‌اي مي‌شود که در رسانه ها بر سر زبان‌ها افتاده است. تباني که باشگاه نساجي قائم‌شهر به صورت رسمي آن را افشا کرد و خواهان برخورد با متخلفان شد.

در همين راستا شنيده مي‌شود هفته گذشته يکي از دلالان با سابقه فعال در فوتبال ايران توسط نهاد‌هاي قضايي و امنيتي بازداشت شده است. دليل اين بازداشت اما گزارش‌هايي است که کميته صيانت ليگ در اختيار مراجع قضايي درباره فعاليت‌هاي اين فرد دلال گذاشته است.

 عليرضا عليپور رئيس کميته صيانت سازمان ليگ در گفت‌وگو با خبرنگار بانک ورزش خبر بازداشت دلال فعال را تاييد کرده است اما حاضر به افشاي جزئيات درباره اين موضوع نشد.

گفته مي‌شود طبق بازجويي‌هايي که از اين دلال به عمل آمده، مسوولان به جزييات و سرنخ‌هاي جديدي درباره فعاليت شبکه فساد در فوتبال ايران و ارتباط آنها با چهره‌هاي فوتبالي رسيده‌اند. مساله اي که بدون ترديد مي تواند بهانه‌اي باشد براي ورود مراجع ذي‌صلاح و قضايي به پرونده فساد در کل فوتبال ايران. به اين ترتيب بايد صبر کرد و ديد که نتيجه رسيدگي به پرونده اين دلال بازداشتي چه خواهد شد. ايا اين اتفاق يک سونامي به همراه خود خواهد داشت؟ بايد صبر کرد.

*بانک ورزش