کد خبر: ۸۷۰۵۷
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۳
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۷۱۸

عقيلي: خداحافظي‌هاي کي‌روش با تيم ملي از جنس کار من و رحمتي بود!

 اين فصل هم مثل فصل‌هاي گذشته يکي از کم‌نوسان‌ترين بازيکنان سپاهان بود. بازيکن باتجربه‌اي که حضورش وزنه سنگيني براي خط دفاعي سپاهان به حساب مي‌آيد. هنوز هم بعد از هر بار اعلام ليست تيم ملي داغ دلش تازه مي‌شود. با اينکه هم خودش، هم کي‌روش و تمام اهالي فوتبال بازگشت او و رحمتي به تيم ملي را منتفي شده مي‌دانند اما همچنان عقيلي در اين رابطه حرف‌هاي زيادي براي گفتن دارد.

* ليست تيم ملي که اعلام مي‌شود، خواه ناخواه همه به ياد هادي عقيلي و مهدي رحمتي مي‌افتند.
- اتفاقاً اخيراً مصاحبه‌اي ديدم از آقاي کي‌روش که در آن گفته بود من نفراتي را انتخاب کرده‌ام که از نظر فني شخصيتي قوي داشته باشند. من مطمئنم که اين فصل سطح من از نظر فني بسيار بالا بود. اگر مي‌خواستند که من را دعوت کنند حتماً بايد دعوت مي شدم، به هرحال اما اين موضوع براي من منتفي شده است.

* کي‌روش معتقد بود کسي که خداحافظي کرد، ديگر نبايد برگردد. در حاليکه خود او بارها اين کار را کرد.
- اتفاقاً مدتي پيش مصاحبه‌اي از آقاي سردار کمالي مي‌خواندم که برايم جالب بود. نمي‌دانم ايشان فوتبالي هستند يا نه اما وقتي کي‌روش گفته بود پولادي اشتباه کرده اما چون بحث ملي در ميان است بايد دعوت شود، سردار کمالي در پاسخ ايشان گفته بودند که هادي عقيلي و مهدي رحمتي هم اشتباه کردند، چرا آن‌ها را به خاطر بحث ملي نبخشيديد؟

* خيلي‌ها معتقدند که کي‌روش به حرف‌هاي خودش هم اعتقادي ندارد.
- او بارها و بارها اشتباهاتي از جنس اشتباهات ما داشته است. خداحافظي‌هاي او با تيم ملي درست از جنس کار ما بود اما متأسفانه هميشه کسي که ضرر مي‌کند بازيکن است نه سرمربي.

* از تيم ملي بگذريم. با اتفاقاتي که بعد از قهرماني سپاهان رخ داده، چه مي‌کنيد؟
- من نمي‌دانم چرا تلاش مي کنند ماجراهاي تبريز را به سپاهان ربط دهند. ما اين سر دنيا داشتيم بازي مي‌کرديم و متأسفانه عده‌اي از احساسات مردم تبريز سوءاستفاده کرده‌اند. اين‌طور که من شنيده‌ام اتفاقات تبريز به خاطر جلوگيري از آسيب ديدن بازيکنان و آقاي فغاني بوده. از ترس اينکه کسي آسيب نبيند، گفتند بازي سپاهان 2-2شده وگرنه گزارشگري که در ورزشگاه بود نتيجه بازي سپاهان را مي‌دانست!

* شايد به دليل نوسان‌هايي که سپاهان داشته، قهرماني را حق اين تيم نمي‌دانستند.
- قبلاً هم گفته‌ام که تنها تيمي که در قامت قهرماني بود سپاهان بوده است. درست است که ما به دليل بخشي از مشکلات داخلي در طول فصل دچار نوسان‌هايي بوديم اما از همان زمان هم خيلي‌ها به ما مي‌گفتند چون بازي‌هايمان در چند هفته آخر راحت‌تر از رقيبان‌مان است، شانس‌مان براي قهرماني بالاست.

* درباره مشکلاتي که داشتيد بيشتر توضيح مي دهيد؟
- نمي‌توانيم درباره مشکلات چيزي بگويم. مشکلات ما هم مثل مشکلات باشگاه هاي ديگر بود اما آن‌ها را به خوبي مديريت کرديم.

* با شرايطي که در حال حاضر سپاهان دارد، فکر مي‌کنيد تمديد قرارداد با فرکي بيشتر به ادامه روند موفقيت‌ها کمک مي کند يا اعمال تغييرات؟
- هنوز يک ربع از بازي فينال نگذشته بود که از کادرفني پرسيدم تمرين چه زماني شروع مي‌شود؟ دوست داشتم زودتر بدانم تا براي خودم برنامه ريزي کنم. حالا هم معتقدم بايد هر چه زودتر باشگاه درباره سرمربي آينده تيم تصميم بگيرد. براساس صحبت‌هاي آقاي فرکي در برنامه نود مي دانم که بايد درباره ادامه همکاري ايشان با باشگاه مذاکراتي صورت بگيرد اما اميدوارم هرچه زودتر تکليف روشن شود. به هرحال ايشان تيم را قهرمان کردند و با بازيکنان هماهنگ شده‌اند. همه اين‌ها مي‌تواند ادامه همکاري را موفق‌تر کند.
*بانک ورزش