کد خبر: ۸۷۰۶۹
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۹
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۲۲۰۷

دستوری عجیب در مورد زنان جین‌پوش پاکستان

 رهبر حزب جمعیت علمای پاکستان در یک کنفرانس مطبوعاتی از نیروهای مسلح این کشور خواست علیه زنان جین‌پوش پاکستان عملیات نظامی کنند.
 
به گزارش تایمز، «مولانا فضل الرحمان» رهبر حزب جمعیت علمای پاکستان ضمن انتقاد از عملیات تحریک طالبان پاکستان اظهار داشت: طالبان دشمن پاکستان نیست و نیروهای نظامی باید با دشمن واقعی این کشور مبارزه کنند.
 
وی با بیان اینکه طالبان دوست ماست و نگرانی آن‌ها در خصوص دولت پاکستان کاملا موجه است، افزود: ما باید با دشمن واقعی پاکستان یعنی زنان جین‌پوش مبارزه کنیم.
 
«مولانا فضل الرحمان» در پاسخ به این سوال که چرا زنان جین‌پوش را دشمن واقعی پاکستان می‌داند با حالتی غضب آلود گفت: تمامی معضلات پاکستان از تورم گرفته تا زلزله به دلیل پوشش نامناسب زنان این کشور است.
 
رهبر حزب جمعیت علمای پاکستان سپس به مسئله بحران بلوچستان اشاره کرد و گفت: کمبود انرژی و وضعیت نامناسب در این کشور نیز ناشی از زنان بی‌حجاب آن است.
 
«مولانا فض الرحمان» با طرح این سوال که اگر شما زنان را در خانه زندانی کنید آیا فکر می‌کنید که طالبان دوباره به پاکستان حمله خواهند کرد، گفت: حاکمیت پاکستان و امنیت شهروندان آن در معرض خطر قرار دارد و تنها رویکرد منطقی این است که دولت علیه زنان این کشور عملیات نظامی راه‌اندازی کند.

منبع: فارس