کد خبر: ۸۷۰۷۴
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۵۲
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۶۵۴

واکنش رويانيان به لغو مزايده چهارم سرخابي‌ها

  مديرعامل پيشين باشگاه پرسپوليس گفت: با همه احترامي که براي پوري حسيني قائلم بايد بگويم سازمان خصوصي‌سازي در واگذاري دو باشگاه استقلال و پرسپوليس کمي دچار سياسي‌کاري شده است.

محمد رويانيان در خصوص لغو مزايده چهارم واگذاري دو باشگاه استقلال و پرسپوليس اظهار داشت: در خصوص مطرح نکردن برندگان مزايده چهارم دو باشگاه استقلال و پرسپوليس دو سوال مطرح مي‌شود.

 اول اينکه اگر برگزاري اين مزايده قانوني بوده و شرکت کنندگان در آن هم صلاحيت داشتند چرا نتيجه آن را اعلام نکردند. در چنين شرايطي بايد خودشان به مردم پاسخگو باشند ضمن اينکه طي 2 مرحله‌اي که شرکت‌هاي استيل آذين و بهنام پيشروي کيش در اين مزايده شرکت کرده‌اند آيا نمي‌شد صلاحيت و اهليت آنها را بررسي کرد؟

وي افزود: سوال دوم اين است که اگر برگزاري مزايده چهارم غيرقانوني بوده و يا اهليت نداشتن شرکت کنندگان در مراحل قبل براي دوستان محرز شده بود چرا اقدام به برگزاري مزايده چهارم کردند؟

مديرعامل پيشين باشگاه پرسپوليس تاکيد کرد: به نظر من مزايده چهارم واگذاري دو باشگاه استقلال و پرسپوليس کاملا قانوني بود و بايد قانوناً برندگان آن اعلام مي شدند که متاسفانه اين کار را نکردند. با همه احترامي که براي پوري حسيني قائلم بايد بگويم سازمان خصوصي‌سازي در واگذاري دو باشگاه استقلال و پرسپوليس کمي دچار سياسي‌کاري شده است.

رويانيان در خصوص مسائلي که در مورد برنده شدن دو شرکت خودرو سازي در مزايده چهارم واگذاري دو باشگاه استقلال و پرسپوليس مطرح شده، تصريح کرد: من معتقدم حضور دو شرکت خودروسازي در مزايده چهارم کاملا تشريفاتي بوده است و با اين کار فقط مي‌خواستند تعداد شرکت کنندگان را بالا برده و شور و حال مزايده را بالا ببرند.

وي در مورد آينده دو باشگاه استقلال و پرسپوليس در شرايط فعلي گفت: با اين شرايط آنچه که مسلم است بازگشت به عقب خواهيم داشت چون يا دو باشگاه را اجاره مي‌دهند و يا به اداره دو باشگاه با گرفتن اسپانسر مي‌پردازند تا دوباره در اختيار خود آقايان باشند. من فکر مي‌کنم ابتدا آقايان به دنبال اين هستند که اختيار کلي دو باشگاه را به دست گيرند و حتي‌المقدور حميدرضا سياسي را به عرصه برگردانند و اگر نشد اسپانسرهاي ديگر بياورند.

مديرعامل پيشين باشگاه پرسپوليس تاکيد کرد: اميدوارم هر شرکت، فرد يا نهادي که اسپانسر مي‌شود هزينه‌اي که انجام مي‌دهد را در پايان فصل جزو بدهي‌هاي پرسپوليس قرار ندهد. متاسفانه هر آورده‌اي که آقايان هدايتي، گل‌رخسار و يا سياسي براي باشگاه پرسپوليس داشته اند جزو بدهي‌هاي باشگاه و مطالبات آنها محسوب شده است. اميدوارم اسپانسري بياورند که يک سال پول بياورد و در پايان سال از باشگاه طلبکار نشود.
*تسنيم