کد خبر: ۸۷۰۷۵
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۵۶
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۵۵۲

کفاشيان: پسر من نه پورشه دارد، نه مازراتي و نه شرکت

  رئيس فدراسيون فوتبال گفت: براي برگزاري اردوي تيم ملي در ترکيه مشکل مالي نداريم اما هنوز برگزاري اين اردو ۵۰، ۵۰ است.

علي کفاشيان در خصوص اردوي تيم ملي در ترکيه که هنوز برگزار شدن يا نشدن آن قطعي نشده است اظهار داشت: در حال بررسي اين موضوع هستيم و کي‌روش آخرين نفري است که در اين خصوص تصميم‌گيري مي‌کند و اگر قطعي شود از سوي سرمربي تيم ملي اعلام خواهد شد.

وي در پاسخ به اين سوال که آيا بابت برگزاري اين اردو مشکل مالي وجود دارد يا نه که پيش از اين گفته شده بود به دليل مشکلات مالي برگزاري اردوي ترکيه در حالت ابهام قرار دارد، گفت: از نظر منابع مالي مشکلي نداريم و براي برگزاري اردوي ترکيه پول فراهم شده است. مطمئنا اگر لازم باشد که تيم ملي به اين اردو برود کي‌روش موافقت خود را اعلام خواهد کرد و تيم ملي به اردو مي‌رود اما هنوز برگزاري اين اردو 50، 50 است.

رئيس فدراسيون فوتبال درباره اينکه آيا تيم ملي در اردوي احتمالي ترکيه بازي دوستانه‌اي خواهد داشت يا خير، خاطر نشان کرد: از ابتدا هم قرار نبود که در ترکيه بازي دوستانه‌اي داشته باشيم و بعد از اين اردو در تاشکند بازي دوستانه‌اي با ازبکستان برگزار خواهيم کرد و سپس براي ديدار با ترکمنستان آماده مي‌شويم.

کفاشيان درباره لغو جلسه اعلام نتيجه مزايده چهارم سرخابي‌ها گفت: از ابتدا هم گفته بوديم با اين مقررات که براي باشگاه‌ها وجود دارد امکان واگذاري پرسپوليس و استقلال نيست چرا که نه درآمدزايي وجود دارد و نه حق پخش پرداخت مي‌شود. وقتي باشگاه‌ها نمي‌توانند از درآمد حق پخش استفاده‌اي کنند خصوصي‌سازي هم هيچ فايده‌اي نخواهد داشت. ما هنوز ريالي بابت حق پخش نگرفته‌ايم و هنوز از اين بابت طلبکاريم.

کفاشيان درباره خبر يکي از رسانه‌ها مبني بر اينکه آقازاده فوتبال مازاراتي ميلياردي دارد و اين موضوع به پسرش (احسان کفاشيان) باز مي‌گشت، گفت: ما بابت اين خبر به دادسراي فرهنگ و رسانه شکايت کرده‌ايم و قانون همه چيز را بررسي خواهد کرد اگر آقايان مدعي هستند که خبر درستي زده‌اند بهتر است ثابت کنند. اين موضوعات به هيچ وجه صحت ندارد و دروغ و افتراست. دروغي که گفتن آن از منافقان هم بر نمي‌آيد. بهتر است از خودشان بپرسيد که چرا اين همه عليه من هجمه وارد مي‌کنند. پسر من نه پورشه دارد، نه مازراتي و شرکت.

وي درباره نتيجه اتفاقات هفته پاياني ليگ گفت: ديگر قرار نيست هيچ اتفاقي رخ بدهد و همه اين نتايج را اعلام کرده‌ايم.

رئيس فدارسيون فوتبال درباره اينکه مسئولان باشگاه پيکان گفته‌اند بابت نتيجه نگرفتن‌شان از شکايت، قرار است به فيفا شکايت کنند تا نتيجه اين تيم مقابل راه‌آهن تغيير کند گفت: شکايت آنها هيچ تاثيري نخواهد داشت.
*تسنيم