کد خبر: ۸۷۱۲۵
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۵
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۷۱۷

سامانه اعتراض به حذف یارانه نقدی باز شد

 سامانه ثبت و رسیدگی به اعتراضات حذف شدگان از دریافت یارانه نقدی از امروز – سه‌شنبه، پنجم خرداد‌ماه – باز شده و حذف‌شدگان می‌توانند شکایت خود را در این رابطه ثبت کنند.

به گزارش ایسنا، بعد از شروع حذف یارانه نقدی افراد غیرنیازمند براساس تبصره 20 قانون بودجه سال 1394، تعدادی از این افراد نسبت به حذف یارانه خود معترض شدند.

از این‌رو وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی اعلام کرد که از پنجم خردادماه سامانه‌ای به منظور دریافت این اعتراضات راه‌اندازی خواهد شد.

براین اساس افراد خارج شده از لیست یارانه نقدی سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها می‌توانند با مراجعه آدرس الکترنیکی yaraneh10.ir درخواست خود را ثبت کنند.

این در حالی است که فرآیند اعتراضات از ثبت‌نام تا پاسخ کاملا غیرحضوری بوده و متقاضیان یک‌ماه برای اعلام اعتراض خود فرصت دارند.

کمیسیون موضوع ماده 10 قانون هدفمندسازی یارانه‌ها درخواست افراد برای برگشتن یارانه نقدی آنها را بررسی و در صورت استحقاق یارانه به‌طور مجدد برقرار خواهد شد.

آنطور که پیش‌تر ربیعی، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی اعلام کرده بود درخواست‌های مطرح شده تا 15 روز بررسی و نتایج آن اعلام خواهد شد.