کد خبر: ۸۷۱۵۵
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۱
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۶۰۲

کلاهبرداري سيصد ميليوني از يک فوتباليست

 يکي از فوتباليست هاي مطرح کشورمان در معرض کلاهبرداري قرار گرفته است.يک بازيکن فوتبال کشورمان که در يک باشگاه نامدار پايتخت توپ مي زند، به محض اتمام فصل قصد مسافرت خارجي جهت استراحت به سرش زد و از اين رو، به دنبال خريد بليت رفت.

مقصدش هم در نوع خود جالب بود، بازيکن مورد اشاره ما براي هفته آينده، بليت سفر به کشور بلغارستان را تهيه کرد تا حدود 8 روز در آن کشور بماند و به استراحت بپردازد.اما مشکل از زماني شروع شد که اين بازيکن، براي خريد دلار راهي يکي از صرافي هاي تهران شد.

او فکر مي کرد به سادگي و بدون کوچک ترين زحمتي به صرافي مي رود، پول رايج مملکت را مي دهد و به جاي آن دلار مي گيرد ولي نکته اينجا بود که به اين بازيکن گفتند چون پول زيادي به همراه دارد، بهتر است مبلغ را کارت به کارت کند و سپس آدرس پستي منزلش را بدهد تا مسئولان آن صرافي، پول را با پيک موتوري به منزلش ارسال کنند.

اين فوتباليست مطرح نيز به حرف فروشندگان دلار عمل مي کند اما پس از سه روز متوجه مي شود دلارها نرسيده است. پيگيري هايش را براي يافتن دليل اين امر شروع مي کند و متوجه مي شود مسئولان صرافي دلارها را براي اين بازيکن ارسال کرده اند اما پيک موتوري، آن مبلغ که حدود سيصد ميليون ريال معادل سي ميليون تومان بود را به جيب زده و اصلا به آدرس مورد نظر نياورده است!

اين اتفاق، تاثير بسزايي در روحيه بازيکن مدنظر داشت تا جايي که به دنبال شکايت از صرافي و پيک موتوري بود اما وقتي موضوع شکايت را مطرح کرد، به پولش رسيد و مشکل خيلي زود حل شد. ممکن بود آن سي ميليون تومان را به سادگي از دست بدهد اما شانس آورد!
*جام نيوز