کد خبر: ۸۷۲۰۸
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۵۷
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۳۱۸

چمران: کرایه‌ها افزایش نمی‌یابد


  رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: فعلاً افزایش کرایه‌های حمل‌ونقل عمومی مطرح نیست.
 
به گزارش فارس، مهدی چمران در حاشیه یکصد و پنجاه و ششمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران در جمع خبرنگاران درباره طرح الزام شهرداری تهران به ارائه کارنامه معاونین و شهرداران مناطق و مدیران که امروز در جلسه شورای شهر مطرح شد اظهار داشت: این طرح به این صورت که شهرداری ضوابط شرایط احراز این مسئولیت‌ها را به شورا ارائه دهد اصلاح شد و قبلاً نیز این موضوع مطرح بوده است.

وی ادامه داد: در نهایت به تصویب رسید شهرداری طی سه ماه ضوابط شرایط احراز مسئولیت‌های معاونین شهرداران مناطق و مدیران را به شورای شهر ارائه دهد.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران افزود: این امر نیز هیچ گونه دخالتی در امور اجرایی شورا ندارد.

چمران در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه آیا با افزایش نرخ سود کرایه‌های حمل‌ونقل عمومی نیز افزایش می‌‌یابد، گفت: قطعاً چنین موضوعی در شورای شهر و شهرداری مطرح نیست و در دولت و وزارت کشور نیز اعلام کرده است که افزایش نرخ کرایه‌های حمل‌ونقل عمومی مطرح نخواهد شد.

وی ادامه داد: ممکن است تاکسیرانان چنین درخواستی برای افزایش نرخ کرایه‌ها داشته باشند که این افزایش به صلاح شهر و مردم نیست.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران افزود: در زمان هدفمندی یارانه‌ها نیز پس از گذشت چند ماه تصمیم به افزایش کرایه‌های حمل‌ونقل عمومی گرفته شد که در این مدت هم اتوبوسرانی و هم تاکسیرانی با این طرح همراهی و همکاری کردند.