کد خبر: ۸۷۲۳۱
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۰:۴۷
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۵۵۷

روش تروريست‌هاي براي ويران کردن حلب

  گروه هاي تروريستي با منفجر کردن يک تونل که در زير محله "قسطل حرامي" شهر حلب حفر شده بود، ده ها شهروند را به قتل رسانده و خسارتهاي بسياري را به خانه‌هاي مردم وارد کردند.

گروه هاي مسلح در اين اقدام تروريستي يک محله مسکوني را منفجرکردند و برخلاف ادعاهايشان مبني بر حمله به مواضع ارتش سوريه، خسارتهاي بسياري را به مردم وارد کردند.

يکي از ساکنان محله "قسطل حرامي" به به خبرنگار شبکه "العالم" گفت، در ساعت هاي اوليه صبح تمام محله به خاطر انفجار تونل لرزيد که برادرم شهيد شد و من زخمي شدم.

يک زن سوري هم تأکيد کرد: تمام محله به خاطر اين انفجار منهدم شد، اميدوارم تروريست ها همانگونه که کشور را نابودکردند، خود نابود شوند.

تمام قربانيان از شهروندان بودند. تروريستها پس از اين انفجار، ده ها گلوله به محله مجاور شليک کردند که بر اثر آن شماري از شهروندان مجروح شدند و خسارات سنگيني به ساختمان هاي محله وارد شد اما مردم با ادامه زندگي طبيعي خود ، گروه هاي مسلح و توطئه هايشان را به چالش کشيدند.

ارتش سوريه به مواضع گروه هاي مسلح در محله هاي "الاذاعه" و "الاشرفيه" تيراندازي کرد که شماري تروريست کشته و زخمي شدند.

همچنين درگيري شديدي با "جبهه الشاميه" در محله "شيخ سعيد" و روستاي "عزيزه" رخ داد.
ديگر نيروهاي ارتش نيز به عمليات عليه تروريست هاي مسلح در اطراف روستاي "باشکوي" و "حندرات" در ريف شمال حلب ادامه دادند.

گروه هاي مسلح يکي پس از ديگري تونل هايي را در محله هاي "ميسلون و قسطل حرامي منفجر مي کنند که هدف از آن شهروندان بي گناه حلبي است.
*العالم