کد خبر: ۸۷۲۳۳
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۰:۴۸
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۵۳۳

آخرين تحولات عمليات الانبار از زبان فرماندهان

  فرماندهان ارتش و بسيج مردمي عراق از بازداشت 200 تروريست داعشي خبر دادند و حملات هوايي آمريکا را بي فايده دانستند و اعلام کردند که فقط ارتش ، بسيج مردمي و عشاير تروريست ها را سرکوب مي کنند.

"قاسم محمد صالح" فرمانده عمليات الانبار روز سه شنبه در کنفرانسي خبري گفت: فرمانده کل نيروهاي مسلح دستور آمادگي براي آزادسازي همه مناطق و شهرهاي اشغالي استان الانبار را صادر کرده است .

صالح گفت: ارتش در تلاش است شهر رمادي را از سمت جنوب و غرب محاصره و از رسيدن نيرو و تجهيزات به دست دشمن از طريق صحراي استان الانبار جلوگيري کند.

وي افزود: نيروهاي ارتش هنگام پاکسازي محور العطور – الطاش تلفات سنگيني را به دشمن وارد کردند، و بيش از 200 تروريست خارجي دستگير شده اند.

" فالح العيساوي " رئيس کميته امنيتي شوراي استان الانبار نيز در کنفرانسي خبري تأکيد کرد: حملات هوايي آمريکا که از 8 ماه پيش آغاز شده ، کمکي به سرکوب داعش نکرده است زيرا اين حملات هيچ تغييري در اوضاع استان الانبار ايجاد نکرده است بلکه ارتش عراق متحمل تلفات و خساراتي شده است و داعش محدوده فعاليتش را گسترش داده است و کنگره آمريکا نيز اذعان مي کند که 75 درصد هواپيماهاي آمريکايي بمب ها و موشک هاي خود را فرو نمي ريزند و شليک نمي کنند.

العيساوي خاطرنشان کرد: امروز براي آزادسازي خاک کشور از تروريست ها بايد به فرزندان عراق متکي باشيم.

"کريم النوري" سخنگوي نيروهاي بسيج مردمي عراق نيز در مصاحبه با شبکه خبري العالم گفت: هيچ عملياتي نبايد بدون مشارکت يکي از 3 طرف يعني " ارتش ، بسيج مردمي و عشاير" اجرا شود .
*العالم