کد خبر: ۸۷۲۳۴
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۰:۴۹
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۸۰۲

دورخيز اصفهاني‌ها براي فتح وزارت ورزش

  باند اصفهاني‌ها همه‌کاره فدراسيون فوتبال است... لهجه فدراسيون فوتبال اصفهاني شده است... اصفهاني‌ها هم پشت پرده و هم روي پرده اختيار فوتبال ايران را به دست دارند...

طي روزهاي اخير حتماً اين جمله‌ها به گوش‌تان خورده و چه در فضاي مجازي و چه در رسانه‌هاي ورزشي خوانده و شنيده و ديده‌ايد برخي روزنامه‌نگاران، کارشناسان و اهالي فوتبال از تسلط باند اصفهاني بر فدراسيون فوتبال حرف مي‌زنند اما ديروز از يک منبع موثق شنيديم باند اصفهاني‌ها فقط دنبال حاکميت فوتبال نيست و براي به دست آوردن قدرت در وزارت ورزش دورخيز کرده است.

راست و دروغ اين روايت گردن راوي که مي‌گفت: «گروهي از مديران اصفهاني فعال در فوتبال با يکديگر متحد شده و از کانال‌هاي مختلف در حال نزديک شدن به جهانگيري، معاون اول دولت تدبير و اميد هستند تا از اين طريق يک گزينه اصفهاني را به جاي محمود گودرزي به عنوان وزير ورزش و جوانان معرفي کنند.

گفته مي‌شود مرتضي بانک و محمود اسلاميان گزينه‌هاي باند اصفهاني‌ها براي تصدي وزارت ورزش هستند و در حالي که فعلاً رئيس‌جمهور برنامه‌اي براي تغيير وزير ورزش و جوانان ندارد، اين گروه مي‌‌کوشند از کانال‌هاي مختلف به تصميم‌سازان و تصميم‌گيرندگان اصلي دولت نزديک شوند و بعد از فتح فدراسيون فوتبال، وزارت ورزش را هم فتح کنند. انگار فراتر از آنچه برخي منتقدان تصور مي‌کنند، افق ديد اصفهاني‌هاي فوتبال فقط فدراسيون فوتبال نيست.

اگرچه در جريان سفر اخير رئيس‌جمهور به تبريز، حمايت هواداران تراکتور از وزير ورزش، فضاي مورد نظر آنهايي که مي‌خواستند نزد دکتر روحاني ادعا کنند جامعه ورزش از عملکرد گودرزي ناراضي است را تغيير داد و عبور از گودرزي سخت شد اما يکي، دو نفر از مديران اصفهاني که سابقه مديريت در باشگاه‌ها را دارند، مدعي هستند براي تغيير وزير ورزش راه‌هاي ديگري را آزمايش خواهند کرد و اگرچه فعلاً رئيس‌جمهور از دکتر گودرزي حمايت مي‌کند اما آنها نااميد نمي‌شوند. البته نام مرتضي بانک درحالي به عنوان يکي از گزينه‌هاي مدنظر اصفهاني‌ها مطرح شده که نزديکان اين مدير سرشناس مي‌گويند بانک هيچ برنامه‌اي براي ورود به وزارت ورزش ندارد و قوياً اين خبر را تکذيب مي‌کنند.
*خبر ورزشي