کد خبر: ۸۷۲۷۶
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۰
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۳۲۰

فرمانده سپاه: براي اقتصاد مقاومتي بايد بيشتر هزينه کرد

  فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامي درحاشيه مراسم افتتاح توانمندي هاي اقتصاد مقاومتي سپاه سلمان سيستان و بلوچستان گفت: براي توسعه مباحث اقتصاد مقاومتي بايد بيشتر از اين هزينه کرد؛ مديريت، هماهنگي، پيگيري، طراحي، ساخت و رساندن به دست مصرف کننده در اولويت است.

به گزارش روابط عمومي سپاه پاسداران انقلاب اسلامي، سردار سرلشکر پاسدار محمدعلي جعفري در اين مراسم که در حوزه بسيج نبي اکرم (ص) زاهدان برگزار شد افزود: ظرفيت توسعه و گسترش طرح‎هاي اقتصاد مقاومتي بسيار بالاست.

وي خاطرنشان کرد: براي تاثير بيشتر در اقتصاد مقاومتي کل کشور نيازمند گسترش بيشتر اين طرح‎ها هستيم و لازم است تا هم دولت و هم دستگاه‎هاي مختلف در اين کار ورود پيدا کنند.

جعفري گفت: بسيج سازندگي چند سالي است در راستاي معيشت مردم بويژه در مناطق محروم تلاش هاي زيادي داشته که امروز نتايج آن را مي‎بينيم.

وي توانمندي‎هاي بسيجيان در اين راستا را قابل قدرداني خواند و گفت: دستگاههايي که در اين نمايشگاه ارائه شده، دستگاه‎هاي مقرون به صرفه اي است که هر خانواده‎اي مي‎تواند آن را در اختيار بگيرد و محصولات توليدي و خانگي را با بسته بندي مرغوب به بازار ارائه کند.

فرمانده کل سپاه پاسداران، مجموع اين اقدامات و تلاش‎ها را براي توسعه کشور مفيد و موثر خواند و افزود: الحمدالله در اين منطقه انگيزه کار وجود دارد و همه افراد مي‎توانند در اين عرصه کار و از اين ظرفيت‎ها بهره‎برداري کرده و از سرمايه گذاري که در اين راستا انجام شده براي معيشت خود استفاده کنند.

سرلشکر جعفري از اختصاص وام به بسيجيان در راستاي طرح هاي اقتصاد مقاومتي خبر داد و از عموم مردم خواست تا در راستاي حمايت و گسترش طرح‎هاي اقتصاد مقاومتي از خريد محصولات خارجي پرهيز کنند و به سمت توليدات بومي روي آورند.