کد خبر: ۸۷۲۷۷
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۰
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۸۸۲

واکنش فرمانده ناجا به فراخوان تجمع بنزين

 فرمانده نيروي انتظامي در مورد فراخوان منتشرشده در شبکه‌هاي اجتماعي براي تجمع در اعتراض به تک‌نرخي شدن بنزين، گفت: مردم ما هوشيارتر از آن هستند که اسير فراخوان‌هاي شبکه‌هاي اجتماعي شده و تا اين لحظه نيز گزارشي از تجمع حاصل نشده است.

سردار حسين اشتري در حاشيه مراسم توديع و معارفه روساي پليس راهنمايي و رانندگي و در جمع خبرنگاران، افزود: مردم هوشيارتر از آن هستند که با يک فراخوان فريب بخورند و البته مسوولان نيز به دنبال حل دغدغه‌هاي مردمي هستند.

پليس دنبال جريمه و افزايش آن نيست
فرمانده نيروي انتظامي با بيان اينکه کاهش تلفات جاده‌اي، ارتقاي فرهنگ ترافيکي و استفاده از سامانه کنترل هوشمند از اولويت‌هاي امسال پليس راهور است، در مورد چرايي پيگيري پليس براي تصويب قانون جديد راهور و برخي شايعات مبني بر اينکه پليس به دنبال جريمه بيشتر است، به ايسنا گفت: بايد فاز دوم قانون جديد راهنمايي و رانندگي نيز در مجلس مورد بررسي قرار گيرد و در صورت تصويب نسبت به اجراي آن اقدام خواهيم کرد.

اشتري با بيان اينکه هدف پليس تنها ارتقاي سطح فرهنگ ترافيکي مردم و کاهش تصادفات است، گفت: به هيچ عنوان دنبال جريمه و افزايش آن نيستيم بلکه معتقديم با وجود قانون جديد بازدارندگي و تاثير بيشتري درخصوص کاهش تصادفات ايجاد مي‌شود.

وي همچنين در مورد آخرين وضعيت پليس افتخاري نيز گفت: پليس افتخاري در حال حاضر در مرحله مقدماتي قرار دارد و اميدواريم تا پايان سال حضور فعال‌تري داشته باشند.

فرمانده نيروي انتظامي در مورد نقش پليس در قرارگاه سايبري انتخابات نيز گفت: هر وظيفه‌اي که قانون برعهده ما مي‌گذارد به آن عمل خواهيم کرد.

اشتري در مورد معرفي خودروهاي ناايمن نيز گفت: اين مساله را از پليس راهنمايي و رانندگي پيگيري کنيد.
*ايسنا