کد خبر: ۸۷۳۱۱
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۸
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۵۶۱

ماجراي بالا رفتن صداي کفاشيان!

  اصفهان براي دومين بار ميزبان مسابقات فوتسال جام باشگاههاي آسيا خواهد بود و سالن 25 آبان ورزشگاه نقش جهان از سوي نماينده کنفدراسيون فوتبال آسيا به عنوان ميزبان اين مسابقات معرفي شد.

در حالي که اين انتخاب به مذاق کادرفني و بازيکنان تأسيسات دريايي نماينده ايران خوش نيامده که اخيراً يک حاشيه ديگر نيز به حواشي برگزاري اين مسابقات اضافه شد و آن بحث گرفتن ميزباني از اصفهان و برگزاري اين رويداد در شهر مشهد است. علي اکبر ابرقويي نژاد رئيس هيات فوتبال استان اصفهان به سوالات و ابهامات ايجاد شده در برگزاري اين مسابقات پاسخ مي‌دهد. گفتگوي ايمنا با ابرقويي نژاد را مي‌خوانيد:

بحث برگزاري مسابقات فوتسال جام باشگاههاي آسيا در شهر مشهد مطرح شده. اين اخبار تا چه حد صحت دارد؟

اصلاً چنين چيزي نيست و من اين مساله را تکذيب مي‌کنم. گرفتن ميزباني از شهري و دادن آن به شهر ديگر چيزي نيست که دست اين و آن باشد. ما پذيرفتيم که ميزبان مسابقات باشيم و به فوتبال و فوتسال ايران کمک کنيم. ما علاقه مند به برگزاري اين رويداد بين المللي در اصفهان هستيم اما اين را بگويم که ما خودمان در اين زمينه اعلام آمادگي قبلي نکرديم بلکه زماني که فدراسيون به ما پيشنهاد داد پذيرفتيم.

لذا ما وظيفه خود را همراهي با مجموعه فدراسيون مي‌دانيم و به دنبال اين هستيم که براي برگزاري يک رويداد به صورت مطلوب و سربلندي فوتسال ايران تلاش کنيم. ما هيچ وقت نگفتيم که حتماً ما برگزار کننده باشيم اما به دليل اهميت اين مسابقات و به خاطر تجربه موفقي که از دوره قبل داشتيم پذيرفتيم.

در اين بين گفته مي‌شود هيات فوتبال اصفهان با فشار استانداري اين ميزباني را برعهده گرفته است؟

نه، اين مساله صحت ندارد. استانداري اصفهان در اين مورد نقشي نداشته و حتي بايد گفت هنوز هم به صورت کامل در جريان نيستند. ان‌شالله طي جلساتي که به زودي در خدمت آنها خواهيم داشت مسائل مديريتي اين مسابقات مطرح مي‌شود.

در جلسه اخير برگزاري مسابقات بين شما و رئيس فدراسيون فوتبال گويا دلخوري‌هايي ايجاد شده.

به هر حال جلسات کاري وقتي به صورت جدي باشد اين مسائل در آن طبيعي است. حرف‌هاي جدي زده مي‌شود و گاهي صداها بالا و پايين هم مي‌رود. مذاکره جدي است و چنين مسائلي دليل بر اين نيست که مشکل خاصي وجود دارد.

اين بالا و پايين رفتن صداها مربوط به چه مسائلي در برگزاري مسابقات بوده؟!

موضوع خاصي نبوده و بين من و کفاشيان دعوايي در کار نيست. يک سري وظايفي برعهده ماست که همه را اجرا کرديم و برخي وظايف برعهده فدراسيون است که آنها هم بايد همراهي کنند.

پس بحث تأخير اصفهان در روند آماده سازي مطرح نبوده است؟

اختلاف‌ها فقط به نوع نگاهها مربوط مي‌شود. به هر صورت مسائلي بوده که به بحث داغ بين من و آقاي کفاشيان منجر شده و مربوط به چگونگي اجرا و انجام تعهدات ما و فدراسيون بوده است.

اين بحث کادرفني و بازيکنان تأسيسات که مي‌گويند حاضر به بازي در نقش جهان نيستند همچنان مطرح مي‌شود.

خود ما هم علاقه مند بوديم که مسابقات در سالن پيروزي برگزار شود چون در مرکز شهر است و تجربه زيادي در برگزاري مسابقات دارد. از ابتدا نظر ما روي اين سالن بود اما نماينده کنفدراسيون فوتبال آسيا سالن نقش جهان را براي اين مسابقات تأييد کرد. به جز اي.اف.سي شرکت wst که طرف قرارداد با آنهاست نيز نقش جهان را مدنظر قرار داد.

به نظر مي‌رسد اتفاقي خوبي باشد. به هر حال نقش جهان بعد از چندسال از بهره برداري از سکوت خارج مي‌شود.

بله اين مساله هم صحيح است، اميدواريم سالن شيک و مجهز نقش جهان با برگزاري اين مسابقات به گردونه ورزش اصفهان اضافه شود.
*ورزش سه