کد خبر: ۸۷۳۲۷
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۰
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۴۴۴

منافی: پرسپولیس کار بزرگی کرد/ عملکرد برانکو راضی کننده است

 
مربی اسبق پرسپولیس با اشاره به مشکلات زیاد این تیم در فصل اخیر گفت: حضور در این مرحله هم برای این پرسپولیس قابل قبول است.

جواد منافی در گفت‌وگو با ایسنا، حذف پرسپولیس از لیگ قهرمانان آسیا را منصفانه دانست و ادامه داد: توان پرسپولیس بیش از این نبود و همه می‌دانستند که در عربستان کار سختی داریم. در بازی رفت هم الهلال تیم برتر میدان بود اما روی یک اتفاق پرسپولیس گل برتری را به ثمر رساند. بازیکنان ما از لحاظ بدنی کم آورده بودند و دست برانکو هم برای تعویض بسته بود.

مربی اسبق سرخپوشان پایتخت با اشاره به مشکلات این تیم در فصل اخیر گفت: بحث واگذاری باشگاه و تعدد حضور مربی و مدیرعامل از مشکلات پرسپولیس در این فصل بود. پرسپولیس با رسیدن به این مرحله هم کار بزرگی کرده است. از لحاظ مسائل فنی و امکاناتی هم الهلال برتر از پرسپولیس بود. بعد از دریافت گل‌های اول و دوم بازیکنان پرسپولیس جلو کشیدند و چند موقعیت گلزنی هم ایجاد کردند. متاسفانه بازیکنان ما در گلزنی موفق نبودند که در بازگشت گل سوم را هم خوردیم.

وی درباره دریافت سه گل در این بازی اظهار کرد: باخت با دو و سه گل فرق چندانی برای پرسپولیس نداشت. زمانی که بازی دو بر صفر به سود الاهلی بود، اگر پرسپولیس یک گل می‌زد، کار برای تیم عربستانی سخت می‌شد. برانکو در نیمکت هم بازیکن چندانی نداشت و حضور علیپور کم تجربه برای پیروزی کافی نبود.

او عملکرد برانکو در پرسپولیس را راضی کننده عنوان کرد و افزود: او تجربه حضور در ایران را داشته و به همین دلیل از فوتبال ما شناخت لازم را دارد. با مشکلات موجود در باشگاه و کمبود بازیکن خوب عملکرد مناسبی داشت. باید برای فصل آینده به او فرصت دهیم تا با توجه به بودجه مالک جدید که بعد از مزایده مشخص می‌شود، تیم دلخواهش را ببندد. از الان نمی‌توان درباره موفقیت و عدم‌موفقیت برانکو در فصل آینده صحبت کرد.

بازیکن پرسپولیس با بیان این که چند بازیکن پرسپولیس در اواخر فصل خوب بودند، گفت: امید عالیشاه، مهدی طارمی از خوب‌های پرسپولیس بودند و احمد نوراللهی هم همه توان خود را برای موفقیت پرسپولیس گذاشت. بازیکنان جوان و بی‌ادعا در این تیم مثمرثمر واقع شدند.

منافی درباره معرفی برندگان مزایده امروز پرسپولیس گفت: امیدوارم چنین اتفاقی امروز رخ دهد تا هر چه سریع‌تر پرسپولیس را برای فصل بعد آماده کنند. تا به این لحظه مزایده سرخابی‌ها سرکاری بوده است و فقط وعده و وعید داده‌اند.