کد خبر: ۸۷۳۲۸
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۱
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۵۲۷

سيد حسن خميني: ملت شجاع ايران به تهديدات دشمنان پاسخ مناسب و کوبنده‌اي خواهند داد

  توليت حرم مطهر و موسسه تنظيم و نشر آثار امام خميني (ره) گفت: دشمنان نظام اسلامي اطمينان داشته باشند در صورت هرگونه تهديدي ملت شجاع و شهادت طلب ايران اسلامي پاسخ مناسب و کوبنده اي خواهند داد.

حجت الاسلام و المسلمين سيد حسن خميني روز چهارشنبه در ديدار با اعضاي ستاد مرکزي بزرگداشت حضرت امام خميني(س) اظهارداشت: تمام گروه هاي سياسي با وجود اختلاف سليقه در برابر دشمن با وحدت و همدلي از دستاوردهاي انقلاب اسلامي با شجاعت دفاع خواهند کرد.

وي با بيان اينکه يکي از ويژگي هاي بارز بنيانگذار انقلاب اسلامي شجاعت و ايستادگي مقابل دشمنان داخلي و خارجي بود، اظهار داشت: درس امام خميني (ره) به همه مردم و مسوولان شجاعت و ايمان به خدا و ايستادگي در مقابل دشمنان نظام اسلامي است.

حسن خميني تاکيد کرد: آن روزي که فرمانده کل قوا تصميم بگيرند پاسخ دشمن که امنيت ايران اسلامي را تهديد مي کنند را بدهند، همه جناح هاي سياسي و احزاب، مردم و مسوولان در کنار يکديگر با وحدت و اتحاد ملي گوش به فرمان بوده و پاسخ کوبنده تري دريافت خواهند کرد.

يادگار امام راحل با بيان اينکه امروز تحولات و جريانات منطقه خاورميانه و کشورهاي اسلامي يک جريان کاملا پيچيده و طراحي شده توسط صهيونيستي است، تصريح کرد: ايران اسلامي به برکت خون شهدا و تفکرات والاي امام خميني و رهبر معظم انقلاب امروز تنها کشور امن و آرام منطقه است.

توليت حرم مطهرو موسسه تنظيم و نشر آثار امام خميني (ره) بيان داشت: امنيت و آرامش موجود در کشور يک نعمت الهي است که نصيب ما شده و بايستي قدر اين نعمت الهي را بيش از گذاشته بدانيم.

به گفته وي، خدا ترس بودن امام راحل موجب شده بود تا با ايمان راسخ در مقابل همه تهديدات داخلي و خارجي ايستادگي و مبارزه کند.

حسن خميني افزود: امام راحل در راه انجام وظيفه الهي با گذشت از جان ومال خود تنها به انجام تکليف فکر مي کرد زيرا به خوبي ميدانست که وعده الهي محقق و مستعضفين بر مستکبرين به پيروزي خواهند رسيد.

وي در پايان نيز با اشاره به جريانات موجود در کشورهاي اسلامي گفت: گروه ضد اسلامي و تروريستي داعش جرياني هدايت شده توسط صهيونيستي است و تمام کشورهاي اسلامي مي بايستي با وحدت کلمه در برابرآنان را بدهند.

بيست وششمين بزرگداشت امام خميني (ره) چهارده خرداد ماه با سخنراني رهبر معظم انقلاب در حرم مطهر معمارکبير انقلاب اسلامي برگزار خواهد شد.
*ايرنا